You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jesteś Pionierem! Czyli o etapie, na którym znajduje się Steem. TEKST + VIDEO

in #polish6 years ago

Przepraszam za debilne pytanie, ale ja jestem użytkownikiem raczej tworzącym posty niż technicznym: gdzie dokładnie sprawdzacie statystyki na temat liczby użytkowników?

Sort:  

Można to wyciągnąć np z bazy SteemSQL:
SELECT COUNT(*) FROM Accounts
Wynik: 1003805 (baza jest aktualizowana z niewielkim opóźnieniem)

Albo:

Wydaje mi się, że można tę wartość odczytać też bezpośrednio na jakiejś stronie ze statystykami, ale już nie pamiętam na której dokładnie :D

O właśnie, wiedziałem ze to jest gdzieś na steemd ale nie pamiętałem gdzie.
Moje ID - 180,872

Moje dane czerpałem z codziennych statystyk publikowanych przez użytkownika, a ogólnie to z różnych stron poszukaj na - https://steemprojects.com/ i tak jak kolega wyżej.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67275.57
ETH 3480.50
USDT 1.00
SBD 2.67