Rozważania przy kawie.

in #polish6 years ago

Przyszedł nowy rok i nowe rozważania. Koncepcja numer 1 znaleźć pracę za granicą.

Aktualnie poszukuję pracy jako elektryk. Posiadam uprawnienia SEP E oraz D powyżej 30kV łącznie z pomiarami i doświadczenie zawodowe. Przepracowałem też 1,5 roku jako inspektor na elektrowni atomowej OL3 w Finlandii.

Potencjalnie mam spore szanse na dobrą pracę.

Zastanawiam się jednak nad opcją nr. 2 czyli zostania freelancerem pełną gębą. Od dawien dawna interesuje mnie fotografia i filmowanie oraz szeroko pojęta turystyka. W powiązaniu z zamiłowaniem do komputerów to ciekawe połączenie.

Pooglądałem na YT kilka filmów ludzi żyjących w ten sposób i jest to ciekawe.

Zatem może by tak spełnić marzenia i przy okazji na tym zarabiać???

Plan by przewidywał docelowo zakup kampera oraz motocylka jako środki transportu. Przy okazji zamontowanie paneli fotowoltaicznych oraz koparki kryptowalut. takie mobilne kopanie, założenie kanału na YT oraz bloga jak również utworzenie profilu na Patronite.

Kolejną moją pasją jest elektronika i progamowanie. W tej dziedzinie plan by zakladał utworzenie profilu na jakimś crowdfundingu ala Kickstarter, sam wspierałem tak kilka projektów.

Wiele czasu w życiu spędziłem również przy obliczeniach statystycznych oraz analizie danych. Ostatnimi czasy poszeżyłem oryzonty o Big data. Sieci neuronowe też nie są mi obce.

Sztuczne inteligencje dzisiaj stają się popularne, zatem Python w połączeniu z Tensorflow oraz Keras ub Theano zafascynowały mnie. Od dawna interesuję się też OpenCV.

Łącząc te zamiłowania i pasję myślę, że mam spore szanse.

Czyli podsumowując Podróże, Fotografia, Filmowanie, Komputery, Ekologia, Statystyka, Elektronika.

Rozważę to wszystko i będę na bieżąco informował.

Sort:  

Ciekawe, ale trochę błędów widzę. Warto byłoby poprawić.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66303.73
ETH 3592.29
USDT 1.00
SBD 2.61