You are viewing a single comment's thread from:

RE: kryptowaluty w jakie zainwestuję przed forkiem bitcoin (luźne przemyślenia)

in #polish7 years ago

Cześć Philk. Pomóż proszę.
Założyłem konto na lisk nano, pojawił się adres portfela. Wysłałem tam liski po czym wylogowałem się. Za ponownym zalogowaniu adres portfela był już inny i oczywiście nie było już na nim tych Lisków, które przesłałem. Napisałem do Bittrex, ale no cóż, odpisali, że jeśli wysłałem to moja sprawa. Dalej zalogowałem się po raz kolejny na Lisk Nano, ale na testnet. Klucz działa, ale inny adres portfela. Następnie spowrotem na Mainnet i to samo - klucz działa, a adres portfela inny. Wysłane Liski przepadły i nie wiem jak je odzyskać. Napisałem do Lisk Support i na razie odpisali, że to sprawdzają. To ja robię błąd czy to jakieś oszustwo? Nic z tego nie rozumiem. HELP PLEASE!!

Sort:  

Witam. Po kilku logowaniach trafiłem wreszcie na ten adres portfela, na który wysłałem swoje Liski i wysłąłem je znowu na giełde. Jak zaobserwowałem Lisk Nano wygenerował mi co najmniej 4 adresy portfeli. Nie wiem jak to się stało, ale najważniejsze, że odzyskałe swoje Liski. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63630.78
ETH 3406.29
USDT 1.00
SBD 2.55