Sort:  

Super! Na pewno spróbuję, już od jakiegoś czasu rozmyślałam nad zmianą mleka krowiego na roślinne... ☺️

O proszę. Jeśli tak czujesz, to jak najbardziej. :) Ja np. mleka krowiego nie mogę pić, ponieważ boli mnie po nim żołądek. Więc roślinne napoje, bardzo mnie ratują w takiej sytuacji. Życzę Ci powodzenia i przede wszystkim cierpliwości w tworzeniu. Jak się człowiek pozytywnie nakręci to i fajnie się pracuje nad tym :) Pozdro! - Blue

Super, że podzieliłeś się przepisem na "mleko" jaglane, jest chyba najmniej popularne i trudno dostępne w sklepach, dlatego tym bardziej warto przygotować je samemu.
A Real Thai to najlepsze mleko kokosowe dostępne na rynku!

Fajnie że mamy dostęp do takiego mleczka jak "Real Thai" bardzo mnie to cieszy. "Mleczko" jaglane charakteryzuje w sumie jeszcze to, że jest bardziej lekkostrawne od wielu innych. I to jest to! Jest leciutkie :). Dziękuje, za miły komentarz. Pozdrawiam Cię serdecznie! Wszystkiego dobrego. - Blue

Ja mam prostsze rozwiąznie, idealne dla takich leniwców jak ja. Zarówno z warzyw jak i kasz można robić napoje i nie muszą one przypominać wcale mleka. Przecież możemy podczas picia zamykać oczy - jaki to problem?
Zalewamy siekaną marchewkę (przykładowo) wodą kwaśną na 10 minut o ph<5 która wypłukuje herpicydy i inne cyjanki potasu oraz arszeniki, a następnie po przepłukaniu kranówką zalewamy wodą alkaliczną (ph>=9). Odstawiamy na noc. Niestety, w tej technologii wymagany jest jonizator wody. Struktura jonizowanej wody "posiada" dwa lub trzy razy mniejsze klastry, co sprawia, że jest świetnym rozpuszczalnikiem. Wypłukuje z mojej marchewki te walory które chcę przyswajać wysyłając w tym czasie sam żołądek i resztę hydrauliki na L4.
W ten sposób można przygotowywać herbatę bez gotowania wody, które pozbawia ją tlenu. O tyle fajna sprawa, że możemy wysysać składniki z dowolnie wybranych przez nas produktów. Spożywczych oczywiście.

Podczas procesu jonizacji wody, wytwarzana jest obok wody alkalicznej także woda kwaśna. Można nią myć ciało nie narażając się na wchłanianie przemysłowego syfu zawartego w mydle. Ma właściwości bakteriobójcze, co ma szczególne znaczenie jeśli chcemy zastąpić rakotwórcze psikacze pod pachy ekologiczną metodą utrzymania higieny.
Jak widać trudno jest o temat, nie związany i pokrewnym. Wszystko ma związek z wszystkim.

Twój post został podbity głosem @sp-group. Kurator- @pdj85coexist

Cześć :)
Zapraszam Cię na #pl-kuchnia - najsmaczniejszy tag polskiej społeczności!
(możesz edytować post i zmienić mało używany tag #polska na #pl-kuchnia)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60768.35
ETH 2411.12
USDT 1.00
SBD 2.60