You are viewing a single comment's thread from:

RE: Odchodzę!

in #polish7 years ago

Z rzucaniem pracy jest tak jak z rzucaniem chłopaka. Ja mam za sobą i jedno i drugie - i mogę powiedzieć, że to były moje najlepsze decyzje!
w 2012 r. zwolniłam się z pracy, po roku byłam już na własnej działalności, potem ciąża i macierzyński, a dziś pracuję w domu z dzieckiem na kolanie 😉 Ale też dużo podróżujemy i przede wszystkim jesteśmy razem! Od lat prowadzę bloga kulinarnego, dziś robię to nadal, tylko, że w końcu za godziwe wynagrodzenie.
Trzymam kciuki za Twoją Odwagę!

Sort:  

Dziękuję bardzo! Jak widzę Twoja odwaga została sowicie wynagrodzona i to jest wspaniałe! Dla mnie najtrudniejszy jest ten pierwszy krok, potem okazuje się, że świat wcale się nie skończył, wręcz przeciwnie - otwierają się nowe drogi i możliwości.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68423.64
ETH 2659.46
USDT 1.00
SBD 2.71