You are viewing a single comment's thread from:

RE: Od kiedy ludzie piją mleko

in #polish6 years ago

Witaj, poruszyłaś bardzo bliski mi temat. Dla mnie wielkim przełomem było kiedy kilka lat temu uświadomienie sobie, że mleko krowy jest stworzone dla cieląt, a nie dla ludzi. Mleko dla ludzi jest w kobiecych piersiach :) Pogłębiając temat dowiedziałam się w jaki sposób obecnie pozyskuje się mleko od krów, wstrząsnęło mnie to...przecież cielęta są zabierane krowom..:( mleko przeznaczane jest na produkcję dla człowieka, a cielę na cielęcinę...:(
Wiele osób rezygnuje z picia mleka, ale nadal spożywa wszelkie wyroby z niego, więc nadal wspiera przemysł mleczarski...
Super, że pojawiły się komentarze o piciu mlek roślinnych. Chętnie dodam przepisy na mleka z orzechów :)

Sort:  

Wiem o czym piszesz. Celowo nie poruszyłam tematu od etycznej strony. I tak temat jest wrażliwy i baaaaaaaardzo niewygodny.
Jeśli możesz to koniecznie daj przepis na mleko z orzechów i możne od razu na serek z pozostałości. Ja w miarę weny wrzucę przepis na jogurt roślinny.
Pozdrawiam i dziękuję za wsparcie w temacie :)

Wiem, rozumiem co masz na myśli i właśnie jestem pod wrażeniem w jaki sposób "ugryzłaś" temat 👍Ja też u siebie delikatnie obchodzę się z tym zagadnieniem i myślę, że najlepsza droga to inspirować innych swoją postawą, dzielić się pomysłami na np. roślinne mleko czy jogurt, niż przekonywać innych i zasypywać argumentami. W tym temacie to sprawa indywidualnego wyboru i ja to szanuję. Pozdrawiam Cię ciepło 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64785.95
ETH 3471.44
USDT 1.00
SBD 2.51