You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkurs Kulinarny (19) - Placki z cukini i jarmużu ze świeżym rozmarynem

in #polish6 years ago

Jeju jak mi pachnie ten Twój rozmaryn! Fajna sprawa z tym dodatkiem jarmużu, nadaje plackom charakteru, bo sama cukinia jest dosyć delikatna ;)
Na pewno zrobię, tylko jajka zastąpię siemieniem lnianym i dodam trochę mąki owsianej.
Ja smażę moje ukochane placki ziemniaczane w letniej wersji: starte na tarce ziemniaki, cukinia, marchewka i cebula, sól, pieprz i zioła do smaku plus łyżka maki ziemniaczanej, pycha :)
Pozdrowienia! :)

Sort:  

Wiesz, placki ziemniaczne to było moje danie z lat szkolnych. Co piatek wracałam ze szkoły i z braćmi smażyliśmy góry tych placków. Tradycyjnych;)

Twój przepis mi odpowiada. Z chęcia go jutro wykorzystam. Dzisiejsze cukiniowe pyszności już zniknęły:(
Dzięki za pomysł!

Och, u mnie najlepsze placki ziemniaczane smażyła moja Babcia, zawsze na dwóch patalniach na raz, tyle było osób do wykarmienia :) Chyba stąd moja miłość do nich :)

Hej tak z ciekawości bo czasami szukam alternatyw dla jajka, wspomniałaś tutaj o siemieniu lnianym, dobrze się sprawdza jako zamiennik?

Ja Ci odpowiem gdyż testowałam - tak. Poza tym możesz również użyć szałwi hiszpańskiej zmieszanej z woda. A tak w ogóle to odsyłam do tekstu @edarian, która to ma cały artykuł o zamiennikach jaj. Ja korzystałam z jej wskazówek i rezultaty były bardzo pozytywne.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61475.37
ETH 2485.94
USDT 1.00
SBD 2.61