You are viewing a single comment's thread from:

RE: KONKURS KULINARNY - WSPÓLNE POSZUKIWANIE TEMATÓW DO KOLEJNYCH EDYCJI #pl-kuchniakonkurs!

in #polish6 years ago

Wow, ale mamy pomysłów!
A ja bym chciała dołożyć 10 SBD do konkursu na danie wegańskie (bez żadnych produktów zwierzęcych, czyli nabiał, ryby, mięso, jaja, miód itp.) i na deser bez cukru ;)
Pozdrawiam!

Sort:  

Super Moni, dziękuję pięknie za wsparcie konkursu w imieniu wszystkich autorów na #pl-kuchnia i #pl-kuchniakonkurs :)
Zapraszam na chat, omówimy szczegóły i terminy. Pozdrawiam z deszczowego Korfu ;)

Przyznaję, że jeszcze nigdy nie byłam na polskim chacie, jak Cię tam znajdę?

Dziękuję! ;)

Ja również dziękuję :) Do pogadania... ;)

Jest konto @zdrowie-pl na polskim chacie, myślałam że to Twoje... nic to, na pewno się odnajdziemy ;)

Nie, to nie moje 😊 To odezwę się do Ciebie jak tylko założe konto na chacie.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63588.38
ETH 2595.97
USDT 1.00
SBD 2.81