You are viewing a single comment's thread from:

RE: Skąd się wzięło ZDROWIE na Steemit? Czyli moje "Introduceyourself" 🍏

in #polish6 years ago (edited)

Mąż jest autorem książki o kryptowalutach, więc ten temat to nasz chleb powszedni od kilku lat, ale dopiero udało mu się mnie przekonać do Steemit haha a teraz to ja uczę go o blogowaniu tu! ;))

Sort:  

Bardzo interesuje się tematem zdrowego odżywiania ale również kryptowalut😊 trafiając zupełnie przypadkowo na Pani profil mogę przeczytać wszystko to co mnie interesuje. Świetne posty!

Wow! Dziękuję za tak miły komentarz i cieszę że bardzo 😊 Jestem Moni 🤗 miło mi Cię poznać!

No to wspaniała inicjatywa ;)

Tak, kryptowaluty wywróciły nasze życie do góry nogami! ;))

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62379.78
ETH 3034.69
USDT 1.00
SBD 3.78