You are viewing a single comment's thread from:

RE: 2017... byłeś dla mnie dobry! Moje sukcesy i porażki w tym roku

in #polish7 years ago

Aniu jestem pod wrażeniem! Pięknie pokazujesz, że marzenia są po to, by je realizować i inspirujesz innych do odważnego życia. Wspaniale, że dzielisz się ty z nami :)
A co do pracy, którą pisałaś, och miałybyśmy o czym gadać przy zielonym koktajlu do rana haha Temat flory jelitowej to mój "konik".
Podróże także są mi bliskie, także pisz dalej, a ja będę tu zaglądać z przyjemnością 😊
Jeszcze raz gratuluję!

Sort:  

"Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia!" to zdecydowanie hasło z którym każdy powinien się identyfikować. Dziękuję Ci bardzo za miły komentarz. Wszystkiego dobrego w 2018! :))

Wzajemnie! 😊 👍

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
SBD 2.34