Przepis 👉 na idealne kremowe SMOOTHIE 🍌

in #polish7 years ago

Cześć! 😉 Czy chcecie poznać mój sekret jak przygotować idealny, gęsty i kremowy koktajl?

 😈 tkwi w szczególe jakim jest dodatek mrożonych bananów i awokado

Dodatkowo, składniki te mają wyjątkowe właściwości odżywcze. Awokado zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, które obniżają poziom cholesterolu oraz wspomagają metabolizm, co sprzyja odchudzaniu. Banany natomiast są źródłem potasu oraz mają właściwości prebiotyczne, czyli wspomagają naszą florę jelitową. Mango jest źródłem witamin: C, z gr. B, A i E oraz miedzi, potasu i magnezu.

Ważne jest, by do przygotowania koktajlu użyc dojrzałych owoców, najlepiej pochodzących z upraw ekologicznych.

Składniki:

  • 2 dojrzałe banany (najlepiej takie z brązowymi kropkami na skórce)
  • 1 dojrzałe awokado
  • 1 dojrzałe mango
  • 1 szklanka mleka roślinnego, np. kokosowe lub migdałowe

Wykonanie:

Banany obieramy i kroimy w plasterki. Wrzucamy do woreczka na mrożonki i wkładamy do zamrażarki, najlepiej na całą noc. Ja staram się zawsze mieć w zamrażarce zapas mrożonych bananów, przygotowuję je, np. gdy uda mi się kupić większą ilość dojrzałych bananów po przecenie.

Do blendera kielichowego (ja używam takiego ze szklanym dzbanem) wrzucamy mrożone banany, awokado i mango obrane ze skórki, wlewamy mleko i miksujemy na gładki krem. W razie potrzeby dodajemy więcej płynu.

Koktajl najlepiej jest wypić bezpośrednio po przygotowaniu. Smoothie można także wlać do miseczki i zjeść z dodatkiem musli lub owoców czy bakalii.

Na zdrowie!

Moni

Sort:  

ile ma kcal :>

Widział ktoś kalorie? Pijmy na zdrowie :)

Tak, widziałem. Mam kilka tu i ówdzie, na boczku.

A może to kilogramy a nie kilokalorie... Jak zwał tak zwał, mam.

Też na "k" :P

Witaj, nie mam pojęcia, trzeba by policzyć kalorie użytych do zrobienia koktajlu owoców.
Dla mnie większe znaczenia niż kalorie, ma wartość odżywcza potraw. Pozdrawiam ;)

mhm :) zapraszam na nasz polski chat steemit https://steemit.chat/channel/polish

Banany i awokado uwielbiam to połączenie :)

To tak jak ja 😊

Super!!! Pije zawsze po treningu... Dozucam jeszcze siemie lniane...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61796.23
ETH 2480.79
USDT 1.00
SBD 2.64