🥤Przepis na: Koktajl dodający energii i poprawiający nastrój 😀 🍫

in #polish6 years ago (edited)

Kochani, zbliżamy się do tzw. przesilenia wiosennego, czasu, w którym wyjątkowo potrzebujemy zadbać o organizm. Potrzebujemy dbać, by nasze posiłki były jak najbardziej wartościowe odżywczo. No i łapmy każdy pojawiający się promyk słońca! Najlepiej podczas ruchu na świeżym powietrzu, np. spaceru w lesie.

Przygotowałam dla Was przepis na pyszne, gęste i słodkie smoothie. Dzięki surowemu kakao i bananom, które zawierają tryptofan poprawi Wam humor i doda energii, a także będzie świetnym afrodyzjakiem!

Koktajl dostarczy Wam także niezbędnych minerałów takich jak: magnez, żelazo, cynk, potas i wapń oraz antyoksydanty. Sięgając regularnie po takie posiłki nie potrzebujemy już łykać suplementów w tabletkach :)

Polecam Wam zapatrzeć się w surowe (raw) kakao. Tak jak wszystko co surowe, niepalone, nieoczyszczone i nierafinowane, takie kakao zawiera więcej wartości odżywczych niż popularne kakao w proszku, które znajdziemy w każdym sklepie. 

 

Składniki:

  • spora garść świeżego szpinaku
  • 1 gruszka wraz ze skórką i "ogryzkiem", pokrojona na kawałki
  • 1 dojrzały banan
  • 1/2 szklanki mrożonych lub świeżych borówek
  • 1 łyżka surowego kakao
  • 1 łyżka czarnego sezamu lub sezamu niełuskanego
  • 1 szklanka mleka migdałowego lub innego roślinnego

Wykonanie:

Wszystkie składniki wrzucamy do blendera kielichowego, wlewamy mleko i miksujemy aż koktajl będzie zupełnie gładki. Nalewamy do wysokiej szklanki i posypujemy sezamem. 

Smoothie z surowym kakao i sezamem najlepiej wypić bezpośrednio po przygotowaniu.

 

Na zdrowie!

Moni

Sort:  

Zdrowo i pysznie 😍super koktajl😋

Dziękuję :) I polecam sprawdzić czy Ci posmakuje 😋

Musi być pyszny !!!

Oj tak, jest! 😋

Bardzo fajny blog, na pewno nie raz tu będę zaglądał :)
Zapraszam do siebie i pozdrawiam.

Dziękuję :)

Nic dodać, nic ująć. Palce lizać. Afrodyzjak łatwy i przyjemny :)

O taak :)) I nikt nie ucierpiał przy jego przygotowaniu 🙏

świetnie to wygląda i pewnie też tak smakuje

Dziękuję, jest naprawdę pyszny! 😋

Samo zdrowie :) I znowu nie wszystkie składniki mam na Filipinach :)

W takim razie trzeba improwizować z tego co jest dostępne 😉 Jestem ciekawa jakie koktajle pije się na Filipinach?

Oni tutaj niespecjalnie mają jakieś koktajle, zazwyczaj są to jakieś zmiksowane owoce z lodem. Jest jeden deser co się nazywa Halo Halo, to może być jakby taki lodowy koktajl. Jak coś więcej się dowiem to dam znać :)

To czekam na wpis o koktajlach na Filipinach ;))

Ale bym chcial zeby mi ktos takie zdrowe drinki serwowal🍸🍹🤓

haha ja też! Mi to się marzą Twoje bajecznie kolorowe i piękne desery 😍 których pilnuje Herman 😁🐭

To coś dla mnie. Warto spróbować, oczywiście dla mnie bez gruszki, niestety jestem uczulony, w mniejszym stopniu jak na jabłka ale jednak. Resztę bardzo lubię.
Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68820.96
ETH 3915.32
USDT 1.00
SBD 3.64