Cześć Steemit! Jestem Michał i pomagam ludziom w ich projektach :-)

in #polish7 years ago

Miło mi was powitać z mojego centrum dowodzenia.

Mam na imię Michał i właśnie zaczynam przygodę na steemit!


W życiu robiłem różne rzeczy, pracowałem w międzynarodowych agencjach reklamowych, firmach, fundacjach, kierowałem zespołami, tworzyłem kampanie reklamowe, projektowałem różne rzeczy.

W pewnym momencie życia zrozumiałem jednak, że chcę zwolnić tempo i teraz pracuję jako freelancer i grafic designer. Jestem kreatywny, lubię podróże i czerpię z nich pomysły, które wykorzystuję w kolejnych projektach.

Najbardziej inspirują mnie ludzie. Nieważne czy masz do czynienia z dyrektorem banku czy panią, która dokarmia gołębie w parku każde z nich ma swoją historię i marzenia, których zrealizowanie bardzo często jest łatwiejsze niż im się wydaje.

Ja pomagam takim ludziom w realizacji ich celów.

Czasem jest to znalezienie pracy, innym razem zbudowanie marki czy napisanie książki. Nie jestem coacherem, tylko zwykłym gościem, który uczy innych jak zrealizować swoje pomysły. Pomagam podejść do ich projektów od technicznej strony bez lania wody o wychodzeniu ze strefy komfortu.

Żeby zrealizować projekt trzeba najpierw zejść na ziemię.

Przestać słuchać przemówień motywacyjnych, które obiecują nam że wszystko będzie dobrze. To słodkie kłamstwa, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.

Jaka zatem jest rzeczywistość?

Udany projekt nigdy nie jest dziełem przypadku.
Szczęście może wam pomóc, ale jeśli chcecie mieć cień szansy na realizacje musicie mieć plan.

Jak go stworzyć? Dowiecie się tutaj.

W czasie lat pracy tworzyłem gazety, pracowałem przy wydawaniu gier, książek, mniejszych lub większych biznesów, które miały jeden wspólny punkt. Te którym się udało zawdzięczały to ciężkiej pracy i dobremu planowaniu.

Na @zbudujprojekt pokażę wam jak wygląda zarządzanie projektami od środka.

Czasem będą to mniejsze projekty, czasem większe, ale zawsze interesujące.

Dowiecie się u mnie m.in jak pracuje agencja reklamowa, jak szukać klientów jako freelancer, jak wydać grę czy pisać książki. Pokażę wam gdzie znaleźć firmy do współpracy na rynku lokalnym, jak organizować eventy i co robić, by nie pogrążyć projektu już na starcie. Zaproszę tu ludzi z różnych branż, którzy będą dzielić się z nami tym jak działa ich firma i co należy wiedzieć jeżeli chcecie spróbować własnych sił w danej branży.

To tylko kilka z rzeczy, którymi chcę się z wami podzielić.

Mam nadzieję, że was zainteresowałem i na @zbudujprojekt znajdziecie wiele materiałó

Tyle na dziś. Startujemy jutro.

Sort:  

Hej, witam.
Pierwszy post zaczynasz od logo z Comic Sansem, to raczej nie wróży nic dobrego :D

Często, gdy robiliśmy prezentacje na większe panele dyskusyjne na jednym z nich dawaliśmy coś Comic Sansem i gdy ktoś wyrywał się wrócić na to uwagę docierało do nas, że nasza praca ma sens, bo ktoś uważa na wykładzie. Dziękuję ci za to :-)

Twoje podejście jest tak super, że mimo nieznajomości wzajemnej chyba się polubimy :D

Hah, świetny sposób :D

jesteś zbyt surowy :D

Mówiłem to z przymrużeniem oka, przecież widać, że konkretny i ciekawy content się zapowiada ;)

Wspaniale , Pozdrawiam!

Cześć! Już Cię lubię za podejście projektowe do tematów ❤️

Witaj na steemit, czekam na pierwsze wpisy!

Dzięki, postaram się .

Cześć! Zainteresowałeś mnie swoim pomysłem na aktywność w tej społeczności ^^

Cześć
miło poznać :)

Hej. Mam nadzieję, że znajdziesz w moich artykułach coś co Cię zaciekawi. Pozdrawiam

Witamy! Dobrze sie sklada bo akurat prace planuje zmienic takze jakis plan sie przyda ;)

Może coś cię zaciekawi, będę się łapał różnych branż. Pozdrawiam.

Uszanowanko, powodzenia!

Dziękuję, przyda się!

Cześć Michał. :-) Mnie zainteresowałeś. Idzie follow.

zapowiada sie ciekawie!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63267.39
ETH 2572.65
USDT 1.00
SBD 2.80