Sort:  

Trudne pytanie... Może na przykład napisać coś, co ktoś inny chciał będzie przeczytać? :)

Jakie ty teksty czytasz w internecie? Może byłbyś w stanie podobne tworzyć?

Rzuć też okiem na posty wyróżnione przez Tygodnik Kuratorski, może w ten sposób coś Ci przyjdzie do głowy:
https://steemit.com/@kurator-polski

Spk dzięki ja dopiero zaczynam, ale mam jeszcze jedno pytanko?
Dlaczego czasem jak da mi łapkę 2 lub 3 osoby to dalej mam 0.00 pod postem, a czasami da mi jedna osoba i mam 0.04 nie rozumiem od czego to zależy jak też jak komuś daje łapkę to wartość jego zarobków jemu się nie zmienia.

To ile ktoś zyskuje za twój głos jest zależne od posiadanego przez Ciebie SP.

Każde 40 SP to mniej-więcej jeden cent na głos :)

Jeśli ktoś ma mniej niż te 40 SP, to jego głos jest wart mniej niż cent.

Do tego jeszcze dochodzi regulacja siły głosu, ale tutaj nie znam szczegółów

Więcej pytanek zadać możesz na steem.chat ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70190.79
ETH 3740.89
USDT 1.00
SBD 3.69