W drodze po dyplom! #0

in #polish4 years ago

image

Czy moje postanowienie straci na wartości, jeśli zostało powzięte wraz z nadejściem nowego roku? Tylko, jeśli nie będę konsekwentna w jego realizacji. A czy tak będzie? Nie mogę wiedzieć, dopóki nie spróbuję.

Zdaje się jednak, że nowy rok to dobry moment, by wrócić na Steemit. Co prawda jeszcze nie z dalszą częścią Teorii Twórczości (wszystko w swoim czasie!). Przez rok milczenia miałam nieskończonenie wiele okazji, żeby na nowo przemyśleć fundamentalne sprawy, a podczas (bardziej niż dotychczas) zawziętych dyskusji wiele rzeczy ułożyło mi się w głowie. Czekam, aż znajdę czas, by sensownie to zapisać i opublikować... Ale to jeszcze nie dzisiaj. Zamiast tego - zapraszam do śledzenia moich postępów w innej sferze życia - tej, która skutecznie uniemożliwia mi spisywanie dalszych rozdziałów Teorii. Spieszę z wyjaśnieniem.

W tym roku piszę dwie prace licencjackie (historia sztuki) i jedną magisterską (filologia polska). Zegar tyka, czasu jest coraz mniej, a tematy są obszerne. I wielce intrygujące! Żeby lepiej zmotywować się do regularnej pracy, postanowiłam dzielić się postępami co tydzień, na Steemicie. Z drugiej strony - ma mnie to zobowiązanie uczyć konsekwencji przy dodawaniu tekstów tutaj i być małym prologiem do pracy nad niedokończoną Teorią Twórczości, na którą teraz zwyczajnie nie mam czasu.

To mała zapowiedź na początek. W przyszłym tygodniu pierwsza część "zmagań". Serdecznie zapraszam :)

zdjęcie: pixabay.com

Sort:  

no to kciuki, wsparcie i ciekawość dalszych postępów 🎓

Posted using Partiko iOS

Miło Cię znowu widzieć, Zosiu :)
Powodzenia i wytrwałości!

Wytrwałości życzę Zofio!

You seem to be using older or Legacy version of eSteem!
Please check if you have newest version to get most out of eSteem, Android, iOS mobile app. For desktop Windows, Mac, Linux Surfer app!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.me/esteem

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66274.97
ETH 3175.04
USDT 1.00
SBD 4.06