Linux, linux, linux..

in #polish6 years ago

Kolejny, nikomu niepotrzebny artykuł o GNU/Linux.
Pisząc starałem się aby był jak najprostszy w odbiorze dla kogoś kto nie miał jeszcze styczności z żadną dystrybucją. Być może za dużo zagadnień uprościłem do oporu, ale wydaje mi się że i tak potrafi zakręcić się w głowie :)
Dobrze pamiętam swoje początki i zdaje sobie sprawę iż temat jest nie łatwy.
https://projektroot.wordpress.com/2018/01/08/czym-jest-linux-i-o-co-chodzi-z-tymi-dystrybucjami/background.png

Sort:  

FreeBSD != GNU Linux.

Podejrzewałem, że ktoś z "linux landu" się odezwie i zwróci mi na coś uwagę ale.. użytkownika BSD bym się nie spodziewał :) Jestem mile zaskoczony, choć osobiście zamęczam (użytkowaniem bym tego nie nazwał :D ) Arch'owe dystrybucje. Zaraz zmienię :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60189.57
ETH 3204.49
USDT 1.00
SBD 2.44