You are viewing a single comment's thread from:

RE: Najgorszy prezent

in #polish6 years ago

A ja uważam, że to bardzo dobry prezent i z chęcią bym go otrzymała. Jak ktoś mi daje taki prezent to z reguły wie, do którego sklepu. Jest teraz opcja kupienia karty do wykorzystania we wszystkich sklepach w obrębie danej galerii. Więc nie jest to żadne ograniczenie. A tego typu prezent na wigilię może się okazać nawet korzystny cenowo, gdyż przed świętami za upatrzoną bluzeczkę zapłacisz dwa razy tyle co kupując ją na przecenach po świętach. Więc jedyną stratę widzę, gdy próbujesz upchnąć taką kartę w internecie po niższej cenie. Ale twój wybór.

Sort:  

Widzę, że nie zrozumiałaś artykułu.

Jest teraz opcja kupienia karty do wykorzystania we wszystkich sklepach w obrębie danej galerii. Więc nie jest to żadne ograniczenie.

Niestety jest ograniczenie, bo nie możesz takiej karty wykorzystać w dowolnym sklepie tak jak gotówki. Napisałem, że zmniejsza to możliwości zakupów.

A tego typu prezent na wigilię może się okazać nawet korzystny cenowo, gdyż przed świętami za upatrzoną bluzeczkę zapłacisz dwa razy tyle co kupując ją na przecenach po świętach.

Czy nie można kupić upragnionej bluzeczki za gotówkę lub przy płatności za pomocą karty? Można. Więc co mi da posiadanie takiej karty? Uzależnienie od sklepu. Przecież będą z pewnością nawet lepsze promocje w innych sklepach, więc ten argument jest według mnie dość słaby.

Więc jedyną stratę widzę, gdy próbujesz upchnąć taką kartę w internecie po niższej cenie. Ale twój wybór.

Jeśli dostałem kartę do sklepu, w którym sprzedawane są same "śmieci" lub nie ma tam nic wartościowego, to mam tam kupować coś na siłę? Bez sensu. Dlatego wolę dostać mniej, a kupić sobie rzeczy, które mi się podobają.
Nadal uważasz, że to dobry prezent czy korporacyjny podstęp?

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70771.68
ETH 3814.65
USDT 1.00
SBD 3.46