Rycerz na czarnym koniu.steemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago

Do sklepu spożywczego wchodzi pijaczek. Nie chcę go nazywać żulem, bo to ma pejoratywny wydźwięk. A ten koleś od samego wejścia bije pozytywną energią i tanim winem.

-Witam moje kochane Księżniczki! - rzuca szarmancko do ekspedientek, odliczając uzbierany bilon.
-Oooo..! Nasz Rycerz na białym koniu wrócił! - podśmiechuje się pani za kasą, która wydaje mi resztę.
-Dziś na czarnym moja Księżniczko!
-Dlaczego Rycerzu?
-Bo czarny wyszczupla!

Spojrzałem na beczułkowatą postać uśmiechniętą od ucha do ucha i parsknąłem śmiechem, wraz z personelem sklepu.

You made my day Rycerzu. Czasem tak niewiele nam trzeba do szczęścia.

#yaadowity #poniesareforpussies

Sort:  

Congratulations @yaadowity! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
You got your First payout

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63501.83
ETH 2650.23
USDT 1.00
SBD 2.81