Sort:  

Masz dostatek pomidorów i chcesz jeszcze więcej?
Ale ja całego statku nie dam Ci w prezencie...

Przestańcie bo mi się voty skończą

Całe życie mam pod górę i wiecznie kłopoty,
Skoro nie jest dane pływać, będę pisał gnioty.

Przestańcie bo mi się voty skończą

Bez zapłaty chcesz ten statek? To rzecz niesłychana!
Zostań w domu w takim razie i pisz aż do rana :)

Jeśli przyjdzie za coś płacić, zwłaszcza o tej porze,
To zweryfikuję pogląd, iż nie będzie gorzej. ;)

Voty mi i tak się skończyły ale chcę pogratulować i podziękować Wam super Wam to wyszło.
@grecki-bazar-ewy i @yaadowity

Pozwolę sobie podziękować w imieniu swoim i @yaadowity za kibicowanie :) To był na prawdę cudowny wieczór, dawno się tak dobrze nie bawiłam :) To jest również przykład jak fajnie może być na tej platformie :) Może zrobić by post z tego naszego rymowania?
Jeszcze raz dziękuję :)

Nie masz za co dziękować.Tak samo dobrze się bawiłem,czytając Was.Pewnie że zróbcie razem jakiegoś jajcarskiego posta,tak dla śmiechu.Macie talent,może być fajnie.Dlatego przerzuciłem się na tą platformę,jest inaczej,bardziej ludzko.Pozdrawiam Cię i @yaadowity czekam na post

Ludzko - bardzo trafnie to ująłeś :)
Myślałam o udostępnieniu tych wczorajszych naszych rymowanek. To powstało bardzo spontanicznie pod wpływem chwili, bawiłam się doskonale, może innym też się spodoba. Jest to też przykład jak można tutaj miło spędzić czas :)

Ja również dziękuję.
Parafrazując klasyka - czasami człowiek musi, inaczej się udusi. ;)

Jak ktoś chce zrobić z tego post, statek czy traktor - nie mam nic przeciwko wykorzystaniu moich rymotworów. Po więcej zapraszam w przyszłości pod #yaadowiterymotwory

P.S.
@yaadowity przez "y". To ważne dla ego i porządku. ;)

To z rozpędu i ubawu popełniłam błąd, już poprawiłam, przepraszam :)
Ktoś nie, jak już to Ty zrób post, powinien się spodobać :)

Płać steemami, masz ich dużo, widziałam Twój wallet ;)
Pomidory zjesz na zdrowie, mają wiele zalet :)

Gdy tak chojnie będę płacił za tak błahe sprawy,
To na starość mi zostanie jeść sto potraw z trawy.

Kończmy zatem miły panie tę przednią rozmowę,
Trzeba posta udostępnić, dać vota na głowę :)

Już się od dłuższego czasu dławię ze śmiechu :D
Dziękuję Ci za tak miły wieczór :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64599.25
ETH 3467.96
USDT 1.00
SBD 2.55