Sort:  

Przywieźć może, ale po co - mam ich pod dostatkiem!
Mogę przesłać je i Tobie kurierem lub statkiem ;)

Pomidory bardzo lubię i choć mam dostatek,
Bardzo mnie w prezencie kusi gratisowy statek.

Masz dostatek pomidorów i chcesz jeszcze więcej?
Ale ja całego statku nie dam Ci w prezencie...

Przestańcie bo mi się voty skończą

Całe życie mam pod górę i wiecznie kłopoty,
Skoro nie jest dane pływać, będę pisał gnioty.

Przestańcie bo mi się voty skończą

Bez zapłaty chcesz ten statek? To rzecz niesłychana!
Zostań w domu w takim razie i pisz aż do rana :)

Jeśli przyjdzie za coś płacić, zwłaszcza o tej porze,
To zweryfikuję pogląd, iż nie będzie gorzej. ;)

Voty mi i tak się skończyły ale chcę pogratulować i podziękować Wam super Wam to wyszło.
@grecki-bazar-ewy i @yaadowity

Pozwolę sobie podziękować w imieniu swoim i @yaadowity za kibicowanie :) To był na prawdę cudowny wieczór, dawno się tak dobrze nie bawiłam :) To jest również przykład jak fajnie może być na tej platformie :) Może zrobić by post z tego naszego rymowania?
Jeszcze raz dziękuję :)

Płać steemami, masz ich dużo, widziałam Twój wallet ;)
Pomidory zjesz na zdrowie, mają wiele zalet :)

Gdy tak chojnie będę płacił za tak błahe sprawy,
To na starość mi zostanie jeść sto potraw z trawy.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64850.80
ETH 3471.70
USDT 1.00
SBD 2.55