Sort:  

Nie można wiecznie być poważnym,trzeba od czasu do czasu głupka nawet z siebie zrobić,chociażby żeby rozśmieszyć innych

Od czasu do czasu tak. Pełna zgoda. ;)

Bzdury?

Masz na myśli te błyskotliwe rymowanki, napisane z godną podziwu lekkością i humorem? Serio?

Czytałem co prawda dużo gorsze gnioty zdobywające poklask czy nagrody, ale nie chce się tu udzielać politycznie. ;)
Ja w każdym razie jestem swoim największym krytykiem i nie uważam tego za złą cechę. Cieszę się, że Ci się podoba. Ostrzegam jednak, że dopiero się rozkręcam. ;)

Czytałem co prawda dużo gorsze gnioty...

No cóż. Można by tu temat rozwinąć na wielogodzinną / wielokomentarzową dyskusję. Literatura vs grafomania, geniusz vs rzemieślnik. Sztuka kontra rzemiosło. A ja im jestem starszy tym bardziej doceniam ten drugi biegun, a ten pierwszy mnie coraz bardziej mierzi. Zostawmy to więc...

Ja w każdym razie jestem swoim największym krytykiem i nie uważam tego za złą cechę.

Też tak mam. Czasem to rzeczywiście dobrze, ale czasem nie :-).

Ostrzegam jednak, że dopiero się rozkręcam. ;)

Nie mogę się doczekać. :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63964.61
ETH 3433.73
USDT 1.00
SBD 2.55