You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kobiety na traktory!

in #polish7 years ago

Czytałem co prawda dużo gorsze gnioty zdobywające poklask czy nagrody, ale nie chce się tu udzielać politycznie. ;)
Ja w każdym razie jestem swoim największym krytykiem i nie uważam tego za złą cechę. Cieszę się, że Ci się podoba. Ostrzegam jednak, że dopiero się rozkręcam. ;)

Sort:  

Czytałem co prawda dużo gorsze gnioty...

No cóż. Można by tu temat rozwinąć na wielogodzinną / wielokomentarzową dyskusję. Literatura vs grafomania, geniusz vs rzemieślnik. Sztuka kontra rzemiosło. A ja im jestem starszy tym bardziej doceniam ten drugi biegun, a ten pierwszy mnie coraz bardziej mierzi. Zostawmy to więc...

Ja w każdym razie jestem swoim największym krytykiem i nie uważam tego za złą cechę.

Też tak mam. Czasem to rzeczywiście dobrze, ale czasem nie :-).

Ostrzegam jednak, że dopiero się rozkręcam. ;)

Nie mogę się doczekać. :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59453.81
ETH 2607.50
USDT 1.00
SBD 2.39