postanowienia // resolutions

in #polish6 years ago

hej!

Ci, którzy mnie znają to wiedzą, że ja do normalnych nie należę. Dlatego swoje postanowienia noworoczne zaczęłam realizować już w grudniu! Powoli, ale do przodu. Jednym z nich jest jedno z chyba bardziej popularnych - w 2018 roku schudnę! Ostatnio (w związku z nową pracą) uczę się nowej rutyny, więc siłownia co drugi dzień i to tylko do 50 minut. Jestem z siebie dumna!

Poniedziałek:
poniedzialek.jpg

Środa:
sroda.jpg

Ktoś może powiedzieć co to jest.... A dla mnie to dużo patrząc na to, że naprawdę ładnych parę lat nie robiłam NIC...

Tak dla podtrzymania progresu :D

Piątka!

//

Hey!

People who know me, know that I'm not ordinary one. So my new year' resolutions started to realise in December! One of them is (in my opinion) the most popular one - in 2018 I will lose weight! Recently (because of new job) I learn my new routine, so I go to the gym every second day and only up to 50 mins (so everything else runs smoothly) I'm proud of myself!

First picture is the end of the session from Monday and the second from Wednesday (today :D )

Sombody will say it's nothing but for me is a big step as for last couple years I was doig literally NOTHING...

This post is to keep me progressing :D

High five!

Sort:  

Gratuluję i życzę wytrwałości! Sama też wzięłam się za siłownie tylko u mnie chodzi o zbudowanie masy mięśniowej. 🙂

Jest progres i tak trzymaj Bejbe :)

Jasne, że jest proges. Gratuluję! Tak trzymaj ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99