You are viewing a single comment's thread from:

RE: JESTEM CÓRKĄ DEALERA...

in #polish7 years ago

Wciągający artykuł, twój tata pokazał, że prawdziwy przedsiębiorca potrafi pokonać kryzys i dalej realizować swoje plany... wydaje mi się że z żyłką przedsiębiorcy trzeba się urodzić, tego nie da się nauczyć. Większość ludzi po takiej katastrofie jak spalenie dorobku życia już by się nie podniosło, a Twój tata dał radę i wynikło z tego jeszcze coś większego :)

Sort:  

W punkt @xuanito! Też jestem tego zdania... to coś trzeba w sobie już mieć :) Mam nadzieję, że przejęłam chociaż część "tych przedsiębiorczych genów" :)

@sisters na pewno odziedziczyłaś kreatywność, a często przedsiębiorczość idzie wtedy w parze ;)

Dziękuję! Made my Day!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62781.37
ETH 2461.15
USDT 1.00
SBD 2.64