Słów kilka o mojej pracy i o tym co robie :D

in #polish7 years ago

Siemanko!

Mimo młodego wieku, mam już trochę doświadczenia na temat pracy którą wykonuje zawodowo, aczkolwiek człowiek uczy się całe życie :D W mojej pracy spotykam wiele ciekawych przypadów, jedne śmieszne drugie troche mniej, ale liczy się improwizacja.

A więc, Co ja robie ?
Jestem Elektrykiem/Elektronikiem :D
Snapchat-183521769.jpg

Na codzień pracuje w miejskiej ciepłowni jako Elektromonter, a po pracy robię instalacje elektryczne oraz naprawiam telefony komórkowe i komputery :D

20171006_235758.jpg

W mojej pracy nieraz na prawdę trzeba improwizować :D

20180110_143004.jpg

Ale nieraz można naprawde znaleźć coś ciekawego. Dużą część moich zdjęć stanowią właśnie zdjęcia z pracy. W pracy można znaleźć ciekawe pomysły na zdjęcia. Na przykład taka zwykła żarówka, chwila zabawy z ISO i ostrością i prosze oto efekt

20171219_163611.jpg

Nawet schodząc po schodach można zrobić ciekawe zdjęcie :D

IMG_20180106_160518_579.jpg

Nieraz trzeba porzucić pracę elektryka i zająć się czymś innym, np stolarką :D
Zwierzaki potrzebują schronienia więc trzeba zrobić budę :D

20180114_120842.jpg

A więc jak człowiek chce robić coś ciekawego to da zrobić się wszystko :D
Nawet zwykła praca elektryka może być ciekawa :D

Pozdrawiam, Rysiu :D

Sort:  

welcommmmmmmmmmmmmmmmmmmme to steeeeeemit buddy be happy :)

Thanks :D I'll trying be happy a whole time :D Greetings :)

Co do improwizacji, sam przekonałem się że zasada: "Jeśli coś jest głupie i działa to nie jest głupie" jest bardzo prawdziwa

Dokładnie tak! :D

hej , lubie zabawy z prądem i czekam na ciekawe artykuły i jakieś proste schematy , chciałbym zrobić sobie małą elektrownie wiatrową taką żeby mi podgrzewała szklarnie choć trochę myślałem o prądnicach samochodowych i grzałkach na 12 volt myślisz że to ma sens?

Elektrownia wiatrowa zaawsze ma sens, może się wydawać że drogo, ale na dłuższy okres oszczędności są niesamowite. Zawsze np jak przestaniesz ogrzewać szklarnie możesz np zrobić podgrzewanie wody do kąpania np :D A poza ty ekologia, co teraz jest ważne, możesz starać się nawet o dotacje z tego co mi wiadomo :D

Servus
Siemka na steemit

Gratuluje zawodu. Jest fach w rękach będą i pieniądze :)

Dzięki! :D

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 52438.26
ETH 2303.72
USDT 1.00
SBD 2.05