You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wspinaczka – jak sprawdzić czy to sport dla nas?

in #polish6 years ago

Ja przy 113 kg i 2m wzrostu robie wszystkie dostepne drogi na sciance, wiec tutaj nie wchodzi w gre waga, tylko sila fizyczna :) przypomne ze zaczynalem przy 123kg i nie mialem problemu przejść tych prostszych :)

Sort:  

Z tą wagą chodziło mi głownie o ludzi co prowadzą raczej siedzący tryb życia i maja sporo zbędnych kilogramów. Bo jasne jeśli masz siłe w łapach to nawet jak ważysz 150kg dasz rade udzwignąć swój ciężar i się wspinać.

Ale jesli jedyne co podnosisz to browara do ust [a ćwiczenia siłowe znasz tylko z telewizji] to ważąc w okolicach liczby trzycofrowej nie dasz zupełnie rady podciągnąć takiego ciężaru, a nawet jeśli się to uda to po jednym wejsciu [o ile do tego dojdzie bo znajac życie odpadnie w połowie trasy] jesteś zmęczony i nie masz już sił.

Poza tym nie tyczy się to oczywiście każdego. Tak czy inaczej jeśli przechodzi się bezpośrednio z kanapy i paczki czipsów na ściankę i wspinanie to jednak nie jest to najlepszy pomysł bo szybko można się zdemotywować. Sam pamiętam jak mi się raz taki grubcio na 150kg odkleił od ścianki - akurat byłem zagadany na dole z kimś - to wyrwało mnie na asekuracji z butów i spotkaliśmy się 2 metry nad ziemią uderzając o siebie. Nic nikomu się oczywiście nie stało ale gość odpadł ze ścieżki bo już mu się ręce zmęczyły i nie dał rady wisieć - to się puścił :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60675.01
ETH 2605.91
USDT 1.00
SBD 2.64