Sort:  

ja juz dawno po 100% zwrotu na bitconnect teraz to czysty zysk

Ładnie zaryzykował. Ja Się obawiałem wpłacać tam po $200 chociaż koniec końców i tak wpłaciłem $2000 ale nie żałuję bo teraz już tylko wyciągam.
Ale mam pytanie odnoście nowego ICO bitconnecta, kupiłeś tam coś?

robię analizę i dziś wrzucę film dlaczego prawie jestem pewien ze będę jednak miał 100% zysku na tym bitconnectx ICO

To niezły ryzykant, ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana

świetna Historia :)

Podstawowy błąd - inwestowanie zbyt dużych kwot. Już pomijając czy w BCC (szaleństwo) czy w BTC/inne alty (duże wahania kursów) czy nawet w złoto. Pewnie co chwilę śledził kurs. ;)

Wiadomo, że inwestycje w internecie niosą ze sobą ryzyko, zresztą podobnie jak inwestycje w akcje czy inne instrumenty.

Podstawowa zasada - angażuj taką kwotę, którą możesz stracić i nie będzie Ci szkoda, bo potem tylko płacz.

Z drugiej strony, jest ryzyko jest zabawa.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59467.52
ETH 2609.98
USDT 1.00
SBD 2.38