Nudny dochód pasywny – dla takiego leniwca jak ja idealny.

in #polish7 years ago (edited)

  Wygląda na to że na spadkach BitConnect Bot radzi sobie całkiem dobrze – po jutrze możemy się spodziewać całkiem dobrej wypłaty jak widać na załączonej fotce.  

Osobiście nie mam cierpliwości ani czasu „rozkminiać” każdej jednej waluty czy też ICO walcząc by zarobić na tym 10% czy nawet 100% ( czego jeszcze mi się nie udało z żadną moją decyzją ) co widać w moich postach jak kupowałem DGB czy też SIA obie mega porażki inwestycyjne z mojej strony.

Od niecałych 3 miesięcy inwestuje z BitConenct ( inwestując na Bota na tej platformie ) jak i trzymając ich walutę BCC na portfelu generującym obecnie 8% miesięcznie ( na zasadzie POS ), i musze przyznać że jak do tej pory to moja jedyna udana inwestycja w kryptowaluty – nie licząc Bitcoina na którym również jestem do przodu.

Buffet miał racje że nudne inwestycje przynoszą dochód a na modnych inwestycjach to trzeba być bardzo uważnym aby nie stracić.

Może to nie jest ekscytujący Lisk czy też inna waluta, którą się wszyscy w danej chwili podniecają, ale Bitconnect przynosi mi spokojny pasywny dochód i tym się z wami chciałem podzielić.
  

Jeżeli masz ochotę dowiedzieć się więcej na ten temat – poczytaj inne moje wpisy o Bitconnet
Jeżeli ten temat przybliżyłem ci na tyle i chcesz zainwestować będę wdzięczny jak użyjesz mojego linku przy rejestracji:
https://bitconnect.co/?ref=xgrosz

 Xgrosz

Sort:  

Przynosi dochod.? Tzn wyplacaleś monety z bitconnect i znalazly sie u ciebie na koncie bankowym?

Tak - wyplaty masz co dzien i mozesz je sobie wyslac na konto bez problemu

No i dalej Ci życzę takich spokojnych procentów, i niech ten program wypali, trzymam za to kciuki

:)Brawo ...spokojnie do celu!

Tylko żeby Ci się nie znudził ten nudny przychód pasywny.

Dlaczego to zostało oflagowane? ktoś mi to może wytłumaczyć, przecież nic złego tutaj nie ma.

Osobiście nie mam nic przeciwko flagowaniu – ale powinno być to rozwiązane w inny sposób niż do tej pory inaczej steemit umiera bo ileż można czytać o przepisach kulinarnych i upvotowac zdjęcia z czyjejś podróży bo do tego się to zaczyna zawężać aby nie nadepnąć na Flage hehe – Bot cie zaflaguje z duzym portfelem i wielka Steem Power nie masz szans.
Ok. nie zgadzasz się dajesz flagę zgadzasz się klikasz upvote, ale rozpychanie się z wielkim SP az tak to nie perspektywistyczne podejście.

Nie rozumiem co tu się stało! Dlaczego to jest oflagowane? Co @Xgrosz zrobił takiego strasznego?! Dodał swojego ref'a? Chore... i to jeszcze bot flaguje...
Steemit nie tędy droga...

Osobiście nie mam nic przeciwko flagowaniu – ale powinno być to rozwiązane w inny sposób niż do tej pory inaczej steemit umiera bo ileż można czytać o przepisach kulinarnych i upvotowac zdjęcia z czyjejś podróży bo do tego się to zaczyna zawężać aby nie nadepnąć na Flage hehe – Bot cie zaflaguje z duzym portfelem i wielka Steem Power nie masz szans.
Ok. nie zgadzasz się dajesz flagę zgadzasz się klikasz upvote, ale rozpychanie się z wielkim SP az tak to nie perspektywistyczne podejście.

Przeciwko flagowaniu nie masz nic, ale za co dostałeś tą flagę, za to że podałeś swój reff. To jest trochę chore, przecież to ja, czy ktoś inny decyduję się czy chcę wejść w jakiś projekt z refflika czy go olewam i czytam dalej, a jak mi pasuję to wchodzę. A nie jakiś bot decyduję co jest dobre, co jest złe. Powinni to jakoś poprawić, przecież nie wszystkie projekty to są oszustwa.

tak nie zgadzam się z flagowaniem przez boty...

ja osobiście nie flaguje, po prostu wychodzę nie daje Up, nie czytam itp...
Flagowanie zostawiam tym co się chcą bawić w policjantów.

Ale flagujące boty to jest czysta przesada!

To pytanie za 100 punktów co by było jak by flagować takie boty?
Jak kilka/kilkanaście os go oflaguje to co wtedy się dzieje?

Aleee co ciekawe za tym botem chodzą dwa kolejne które dają mu Up....: @adm i @seraph
i to już w ogóle jest nie normalne.

ja oflagowalem Bota to zaraz dodatkowa flaga Bota przeciwko mnie z autoamtu - to walka z wiatrakami teraz

Ehhh, to nie ma rozwiązania na to?
A skracanie linków/ukrywanie refów coś by dało?

Może wstawiaj refy jako kod tu ref? Może w ten sposób bot się odpierdzieli od ciebie?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60993.82
ETH 3387.87
USDT 1.00
SBD 2.49