Gorączka złota - Własna koparka i koparka w chmurze? - 3-ci miesiąc

in #polish7 years ago (edited)

 Wracamy do „normalności”, po niewielkich zachwianiach związanych z Forkiem Bitcoina – jak i w tym samym czasie Fork przechodził również Blockchain BurstCion-a, sytuacja wygląda na ustabilizowaną.

1.Koparka w chmurze Genesis  
Genesis Mining wreszcie ruszyło. Dziś u mnie pojawiły się zalegle płatności ( co prawda może nie aż takie jak oczekiwałem, ale są ) i wygląda na to że do 2/07 z płatnościami Dasha jestem na bieżąco.

 W sumie śledziłem stronę Genesis na FB i mam ich na Twiterze – informowali, co się dzieje i na jakim etapie jest naprawa systemu. Niby uspakajało to mnie, ale jak ma się zaangażowane środki własne - jak i polecało się ten serwis znajomym i nie tylko, to same słowa nie uspokajają do końca. Cieszę się więc że Genesis wraca do normy – i będę mógł dalej śledzić postęp przychodów z zainwestowanych pieniędzy i okaże się ile zarobimy na tym.
Oryginalnie miałem co miesiąc dokupywać mocy obliczeniowej – tak że następny zakup wypada mi na poniedziałek 7-mego
skoro w Genesis  wykupiony został kontrakt na kopanie Dasha ( x11 ) to moim wyborem #2 jest Monero tak więc w poniedziałek dokupuje 60H/s Monero a kod promo który użyje to ( rEgQ97 jest to kod @lukmarcus ) < tak że @lukmarcus spodziewaj się że i tobie kapnie kropla dodatkowej mocy obliczeniowej w poniedziałek.

 2. BurstCoin mining

Burstcoin również przechodził przez Fork który był raczej niespodziewany i nieplanowany, związany z głupim atakiem na network, co właśnie spowodowało Fork.
W tej chwili mam 25TB podłączone do kopania BurstCoin-a – i przez ostatni miesiąc udało mi się tylko wykopać zaledwie $30.
Głownie dlatego bo większość czasu koparka nie pracowała. W tym momencie wszystko działa na pełnych obrotach i oczekuje lepszych rezultatów w tym miesiącu.

 Podsumowujac: Investycja w Genesis jak do tej pory daje mi lepszy wynik niż kupno 25 TB HDD i kopanie BurstCoin ale to może się jeszcze zmienić wiec ocenimy za miesiąc przy mam nadzieje spokojnym miesiącu wydobywania i w domu jak i w chmurze.

     Jeżeli nie masz możliwości złożenia sobie samemu koparki,
nie masz 20 tysięcy na kupienie jej a ciągle chcesz zacząć swoja przygodę

z Kryptowalutami polecam GenesisMining
gdzie od 100 zl możesz zacząć kupować sobie sile wydobywcza
która będzie pracawala dla ciebie a ty dziennie będziesz obserwował
jak na twój portfel wpadają ci „Coiny”

Przy zakupie użyj kodu zniżkowego nImz2a na 3% zniżki  
 

Sort:  

Fajnie że dzielisz się z nami swoją przygodą z kopaniem. Na pewno się to może przydać np. mi. Powodzenia

Chce bez kitu rozkminic czy to się po prostu opłaca

Wielkie dzięki za pamięć o mnie! :)

Zauważyłem, że z dnia na dzień wydobywanego Dasha jest co raz mniej. Dodatkowo przynajmniej w dwóch dniach wyszła mi wartość ujemna (nie wiem jakim cudem). Licząc dalej tym tokiem to początkowe $30 teoretycznie powinno się zwrócić w 12 miesiące, ale przecież będzie coraz gorzej...

Na chwilę obecną nie chcę nikomu tego polecać.

PS. W dwóch wspomnieniach o mnie zrobiłeś dwie różne literówki! :)

Genesis upgrade :) done

No właśnie co nie napisałem to to ze moja inwestycja w Dasha to $360 czyli podobnie jak u ciebie 12 miesiacy lub może ponad w tym tempie – no i oby nie było więcej takich płaskich lin na wykresie jak widać powyżej.
Monero wychodzi mi trochę lepiej bo poniżej 11 miesięcy -
kontynuuje ten eksperyment i zobaczymy

Najlepsze przed nami :)

Hi @xgrosz! You have just received a 0.2 SBD tip from @cardboard!

@tipU - send tips by writing tip! in the comment and get share in service profit :)
By upvoting this comment you support the service - thanks!

Mógłbyś zrobić jakieś podsumowanie ile wydałeś na genesis i ile się zwróciło? tip! 0.2

Takie podsumowanie zrobię po 6 miesiacach - jakiś obraz wtedy większy niż z dnia na dzien

Fajnie, dzieki :)

Te koparki w chmurze to nie jest ściema? Kiedyś miałem konto w dwóch takich serwisach i dziś już nie istnieją, wtopiłem na szczęście tylko 200zl

W genesis mining akurat chyba faktycznie kopią - ale faktycznie jest wiele serwisów, które udają że coś kopią, a są zwykłmi ponzi scamami.

Absolutnie – totalnie to rozumiem – Nie namawiam a raczej robię sprawozdanie z tego jak to wygląda.
Co ile i jak zainwestowałem i bez ściemy jak to wychodzi – Decyzje i wnioski każdy podejmie sam

Hej! Prowadzę profil @migawka, na którym w telegraficzym skrócie podsumowuję najważniejsze wydarzenia z Polski i ze Świata. Staram się dostarczać informację oczyszczone z medialnego szumu. Wkładam w to sporo pracy. Zapraszam do followowania! :) https://steemit.com/polish/@migawka/migawka-5-wiadomosci-z-kraju-i-ze-swiata-w-telegraficznym-skrocie

jestem juz twoim followerem ;) - dajesz z tymi wydarzeniami spoko

Ciekawe, ale to jednak nie jest tak kolorowy temat jakby się wydawało na początku.

Wygląda na to że za niedługo będę na zielono – ale to tylko dlatego że cena Monero i Dasha na które mam kontrakty poszybowały w górę – aczkolwiek większy zysk byłby kupując te waluty bezpośrednio a nie kupując kontrakty na kopanie – tak to raczej wygląda – napisze o tym post ale najpierw chce mieć więcej numerów potwierdzających to o czym będę pisał. Dzieki za komentarze

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61875.77
ETH 2403.11
USDT 1.00
SBD 2.64