Gorączka złota - Własna koparka i koparka w chmurze?

in #polish7 years ago (edited)

  Miesiąc temu dołączyłem do gorączki złota i zacząłem przygodę z kopaniem walut.

Własna koparka nie jest jeszcze w 100% mocy wiec nie będę na razie o niej pisał – przy okazji podsumowania następnego miesiąca dołączę również opis tego jak sprawuje się domowa koparka i zdradzę jaka walutę kopie.

Wracając do wydobywania walut przy pomocy stron z serwisem gdzie wynajmuje się moc wydobywcza a jest tych usług sporo – wybrałem Genesis Mining

Dlaczego zaufałem Genesis – w sumie prawdę mówiąc nie zaufałbym  w 100% żadnemu  z takich serwisów, i nie zastawiłbym  Domu, ani nie brał kredytu na taką inwestycje ( jeżeli można to nazwać inwestycją ) ale przeglądając YT, FB, czytając opinie, zadecydowałem ze jeśli zaryzykować to najmniej moich „czerwonych flag” podnosi ta właśnie strona.
A wiec postanowiłem co miesiąc kupować 200m/s Monero siły wydobywczej co kosztuje $166,60 i po sześciu miesiącach zobaczyć rezultaty.
- Podsumowując pierwszy miesiąc -  30 dni ( wykopane i przelane na portfel 0.5 monero )  
 08.06.2017       XMR       0.50000000i      

 Strona jest po polsku wiec spokojnie kto jest zainteresowany może z niej korzystać

 Nie jest to MLM ale daje wam wasz kod który przy użyciu osoby z polecenia daje tej osobie 3% zniżki a wam  właścicielowi kodu wpada również jakies 2% - lecz to nie jest głównym źródłem przychodu, co według mnie oddziela Genesis od MLM-ów.

W tym miesiącu zauważyłem ze zmniejszyła się ilość wydobywanych Monero dziennie – ale spokojnie zobaczymy na koniec miesiąca   ... cdn...      

    "PEACE"

Sort:  

Nie rozumiem, żeby tam wykopać to musisz najpierw kupić jakiś pakiet?

Przy obecnej cenie ($52) po pół roku z obecnym wydobyciem będziesz stratny. Chyba, że pójdzie mocno w górę, ale to już jak gra na giełdzie. Nie dla mnie.

Luk masz racje nie napisałem ze wynajmujesz „koparke” aby dla ciebie kopała przez 2 lata – czyli 200 h/s kupione teraz pracuje dla ciebie 2 lata wypłacając dziennie urobek

postanowiłem co miesiąc kupować 200m/s Monero siły wydobywczej co kosztuje $166,60

To jest cena za miesiąc czy za dwa lata?

O widzę Twój kolejny post o kryptowalutach :)
Zawsze patrzyłem na kopanie w chmurach jak na zwykłe piramidy finansowe, jednak w to co opisujesz wygląda dość rzetelnie.

Ciągle jest ryzyko bo na własne oczy nie widziałem sprzętu który ta firma wynajmuje ale ze wszystkich rozważanych dostępnych „chmur do kopania waluty „ ta wygląda na najbardziej wiarygodna i ma sporo ludzi których ja chwalą od lat

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59944.92
ETH 2307.28
USDT 1.00
SBD 2.48