Bitconnect pytanie za $1,400,000,000 ???

in #polish7 years ago (edited)

 Na początek dla wszystkich co jeszcze nie wiedzą czym jest Bitconnect to, jest platforma z kryptowalutą o tej samej nazwie Bitconnect ( BCC ) na której wymieniasz Bitcoin (BTC) na Bitconnect (BCC) a następnie wrzucasz je na Bota ( algorytm zmienności ) który Bitconnect twierdzi, że ma, i że handluje na parze BTC/BCC zarabiając dziennie średnio 1%.

Pytanie które pada od razu: czy to nie Ponzi?
Jak platforma może sobie pozwolić na wypłatę takich kwot dziennie, a do tego jeszcze 7% z każdego nowego użytkownika dla polecającej go osoby. Jak firma może sobie pozwolić na płacenie tak wysokich zwrotów z inwestycji użytkownikom/inwestorom.

Co jeżeli nie ma Bota zarabiającego ? Co jeżeli nigdy go nie było?

Ciągle uważam że firma ma Bota, ponieważ to nie jest nic nadzwyczajnego w dzisiejszych czasach, GunBot, Leonardo lub też z 20 innych, jak tylko wpiszemy w google BTC trading bot 

 Tak jak już kiedyś pisałem – nie ma to znaczenia a szczególnie teraz nie ma to znaczenia.

Miliard kapitalizacji otwiera nowe możliwości, i wiele drzwi. Założę się że już jest kolejka firm które z chęcią podjęłyby partnerstwo z Bitconnect choćby dla tego, że Bitconnect ma na 100% "tony” Bitcoinów użytkowników którzy wymienili je na BCC.


W tej chwili każda giełda na pewno chętnie podjęłaby współpracę z Bitconnect w zamian za utrzymanie jej płynności jeżeli chodzi o Bitcoin, za co Bitconnect mógłby dostawać np. 30% kosztów transakcji. Taka współpraca np. z Coinbase byłaby mega lukratywna dla Bitconnect jak i bardzo korzystna dla Coinbase.

Coinbase ma największe obroty jeżeli chodzi o BTC z tego co się orientuje i na pewno zależy im aby „spread” kupno sprzedaż BTC było jak najmniejsze co jeszcze bardziej zwiększyło by ich obroty a tym samym zyski. Dlatego Płynność dla nich jest bezcenna a kto jak nie Bitconnect mógłby im to zapewnić z ich górą BTC w posiadaniu.

Jak do tej pory nie było jeszcze HYIP-a który osiągnąłby taki sukces i który z HYIP-a przerodził się w tak wielki biznes dzięki odpowiednim decyzjom.

Oczywiście to tylko hipotetyczne rozważanie nie jest nic potwierdzone – pokazuje tylko jakie są możliwości i dlaczego ciągle uważam ze
Bitconnect ma przyszłość jeżeli spojrzymy na to panoramicznie.  

  Xgrosz

 

Sort:  

Zawsze z podejrzliwością oglądam takie wyniki. Chyba tej podejrzliwości nauczyło mnie 7 lat w Holandii :) Jak coś wygląda zbyt pięknie to znaczy, że gdzieś jest haczyk. HYIPy nigdy nie przeradzają się w wielkie biznesy, bo nie po to są tworzone. Nie wiem czy Bitconnect to HYIP czy inny schemat ponziego, gdyż nigdy się mu nie przyglądałem. Ale matematyka nie kłamie. W pewnym momencie, może dojść do tzw. Momentu Minsky’ego i wszystko pierdolnie.. Grunt to wpłacić kasę, obrócić nią - wypłacić i bawić się zyskami

Po 20 latach w USA mogę śmiało powiedzieć ze widząc Pets.com jak zbankrutowało jak i wiele podobnych sklepów internetowych w erze .com na których sam traciłem moje ciężko zarabiane $$$, nie przypuszczałem ze amazon.com osiągnie wartość 500 milardów kapitalizacji. - bo jak ?

Też prawda ale Amazon nie rozdaje pieniędzy

nie - scentralizowane firmy są skupiona na właścicielu - czyż Jeff Bezos nie jest najbogatszy na świecie? Fajnie by było jakby chociaż dywidendę akcje płaciły - nawet tego nie robią
A steemit? rozdaje steem za voty - ooo to musi być cos nie tak :) – FB tego nie robi
Ale to moje przemyślenia i nie musisz się z nimi zgadzać każdy jest odpowiedzialny za swoje decyzje w życiu i każdy chce podejmować te najlepsze.

Dobrze powiedziane, tylko zwrot jest chyba dopiero po 100 dniach, to może nie starczyć czasu żeby wypłacić swoje.

dopiero ? :)

A nie mówiłem...

Hej, @xgrosz, wchodzisz w BitBase? Przyjemnie wyglądający program typu lending coiny, jednak zamiast lendingu do "bota" kupuje się reward plany. Zakładana cena ma być niższa, ilość coinów większa i procent naliczeń większy.

A, no i tutaj jest jakby pomysł na kryptowalutę, ma to być swego rodzaju platforma escrowingowa, czyli jakby bezpieczna wymiana między kupującym i sprzedającym towary.

Mam nadzieję że to nie jest jakaś ściema, bardziej chodzi mi o ludzi, żeby nie stracili swojej kasy,bo znowu zaufały jakiemuś programowi.

to przed takimi numerami ludzie powinni byc ostrzegani
10000 zl na 2 lata, za 0.27groszy dziennie
https://steemit.com/polish/@xgrosz/bank-proponuje

Tak widziałem to i od tych 200 zł. musisz jeszcze zapłacić podatek od wzbogacenia.
To dopiero jest biznes.
Ps. Nie miałem w zamiarze Cię obrazić, kiedyś przejechałem się na takich firmach i dlatego wolę dmuchać na zimne. Nie mówię że wszystkie są takie sam korzystałem z tego kiedyś https://www.halleybtc.com/ Nie wiem jak to na dzień dzisiejszy wygląda jak ja się w to bawiłem wypłacało co do grosza tylko że było 8 lub 10 % w 30 dni nie pamiętam. To jest bez refflika

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61238.93
ETH 2454.57
USDT 1.00
SBD 2.59