Gorączka złota - Własna koparka i koparka w chmurze?

in #polish7 years ago

  Następuje mała zmiana co do planu Kopania w Chmurze z Genesis Mining.
Dziś logując się na konto zobaczyłem że na nowo jest dostępne wydobywanie Dash Coin - co jak można sobie sprawdzić kalkulatorem jest w tej chwili bardzo opłacalne.
 

Z przeszłości wiem ze kontrakty na kopanie Dasha rozchodziły się bardzo szybko i zawsze ich brakowało, wiec postanowiłem w tym miesiącu nie dokupowywać siły wydobywczej na Monero – tak jak pisałem ze będę robił, a przeznaczyć te środki na kontrakt X11 Dash

Tak wiec dziś zaczynam dokupowywać moc wydobywcza Dasha
Na początek 80MH/s co kosztuje mnie $480 ( i jeżeli cena Dasha pozostanie w okolicach $175 za Dasha to zwróci mi się to w niecałe 7 miesięcy )


   Dodam jeszcze ze około tydzień temu jeden z youtuberów których śledzę był zaproszony i poleciał z USA do Islandii zwiedzić „kopalnie” Genesis – co uwiarygodnia jeszcze bardziej ze w to co inwestuje nie jest fikcyjne.
W rozmowie wspomniane zostało ze Dash będzie wkrótce dostępny bo właśnie kończą prace nad uruchomieniem nowych kart przeznaczonych do wydobywania tej właśnie waluty.
 

]Dziś właśnie udostępnili tą moc obliczeniową do wynajmu.

 Tak wiec plan jest aby jeżeli będę miał środki dokupić jeszcze 80MH/s i mam nadzieje ze uda mi się, zanim te kontrakty zostaną całkowicie wykupione.

 Dla wszystkich rozważających mining z Genesis Minging polecam  wziąć ich pod uwagę jeżeli kopanie w chmurze to cos nad czym się zastanawiacie

 Przy okazji mój kod zniżkowy 3% do zamówień na Genesis to:

nImz2a

 Jeżeli ktoś już ma tam konto i chce opublikować swój kod zniżkowy proszę śmiało w komentarzach

 PEACE     

Sort:  

Bardzo opłacalne? Mi się koparki zwróciły w ok 2 miesiące, dalej kopie i mogę sprzedać ten sprzęt nawet drożej niż go kupiłem ;)

za ile kupiles koparki i co kopales? - podziel sie info

kupiłem 6szt. RX 580 4gb + 1szt RX 580 8gb + 1szt. RX 570 4gb + RX 480 4gb. Za całość zapłaciłem mniej niż 10 tyś. Kopałem eth i część waluty udało mi się sprzedać po 400$. Teraz lecę etc + decred.

podłączam się pod pytanie @xgrosz

Ok. czyli ile Mh/s daje twoja koparka ? ( z 9cioma kartami ) z tego co rozumiem
i ile by kosztowala ta sama koparka dzisiaj?

Stabilnie udało mi się uzyskać 275mh/s.

Ile by kosztowała? Ciężko mi to określić, ja będę zamawiał kolejną partię z amazon.de, więc tam sobie możesz policzyć co Cię interesuje. Jakbyś miał pytania na poziomie początkujący/średnio-zaawansowany to zapraszam. Szczególnie w wyborze sprzętu i konfiguracji.

Jeżeli chodzi o kopanie w domu to kopie BurstCoin przy użyciu twardych dysków – ale o tym pisze osobny wątek

Od końca Lipca codziennie będę wstawiał statystyki wydobycia 3 koparek które zamówiłem :)

Czemu zamawiasz gotowe koparki?

Bo - nie mam czasu się bawić w kompletowanie i składanie. Wole dać trochę więcej i mieć gotowy produkt od dobrego dostawcy.

3 koparki spora inwestycja – czkam na artykuły o tych koparkach

Dla mnie jest to ok miesięczny zysk z giełdy :)

Na jakich grasz?

Takich ktore daja zysk

O gieldy pytalem nie o coiny:p

serio miesiecznie z gieldy wykreciles okolo 50 lub 60 tys??? bo tyle kosztuje 3 koparki tak mi sie wydaje?
jak tak to pisz watek w co i kiedy investujesz - I will follow

Daj znać jak ze zwrotem ;)

Dam Dam !! :)

Czy warto totalnemu amatorowi w tej dziedzinie (czyli mi) wykupić najtańszą opcję np. na Dasha, żeby chociaż koszt się zwrócił?

moim zdaniem nie ma znaczenia czy jest się amatorem czy nie - to jest prosta inwestycja - ma się zwrócić w 7 miesięcy a potem zarabiać przez następny rok i 5 miesięcy
no chyba ze cena Dash-a pójdzie w górę to inwestycja zwróci się prędzej
lub jesli Dash pójdzie w dół to inwestycja zwróci się później
ale co do Dasha to maja spory plan rozwoju:

Dash To Rival Paypal And Venmo As Payment Platform

  • chcą jeszcze w tym roku zacząć konkurować z Paypalem i kartami kredytowymi itd wiec raczej wygląda na to ze Dash to solidna inwestycja
    minimum to $30 ( minus $1 jak uzyjesz kodu przy zakupie ) bedziesz mial 5MH/s co da ci okolo $5 miesiecznie - przy cenie Dasha $177 za Dasha tak jak jest teraz - kontrakt jest na 2 lata

Do testów wykupiłem 5MH/s na Dasha. Zobaczę, co z tego będzie :)

luk - polecam zalozyc sobie portfel https://jaxx.io/
nastepnie w genesis idzesz do moje konto - ustawienia - portfele i w krateczce Dash wklejasz adres portfela Dasha ten z zalozonego wlasnie Jaxxa -
no chyba ze masz juz gdzies sowje portlefe na Bitbay lub poloniex to tez spoko tylko w genesis wklej tam adres aby codzienny urobek wysylany ci byl tam gdzie chcesz - :)

Dasha mam już w Jaxxie od czasu $5 od Amandy. Oni robią sami przelew co jakiś czas czy na moje kliknięcie? Jak z prowizją przelewu?

portfel jest - Bravo Ty
Masz 0.0006340 Dasha dziennie wiec nie wiem czy będziesz miał wypłacane co dzień czy jest jakieś minimum – ja mam teraz 0.01 Dasha dziennie i kwota jest wplacana co dzien – a i jeszcze jedno jak płaciłeś karta kredytowa to może być ze na pierwsza wplate na twój portfel poczekasz 30 dni – z uwagi na to aby transakcja na karcie była już zatwierdzona, aczkolwiek kwoty dziennego wydobycia będziesz widział na stronie

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65702.61
ETH 3485.24
USDT 1.00
SBD 2.51