Sort:  

Naprawdę są gatunkiem zagrożonym? Tego nie wiedziałam. Owszem szkodniki na wsi, ale to takie cudne ptaszki.

W Polsce jeszcze nie, ale w Wielkiej Brytanii czy Holandii już jest wpisany na listę gatunków zagrożonych. W Polsce liczebność szybko spada i zapewne kwestia czasu jak będzie zagrożony i u nas.

Eh... Szkoda. A tak im było dobrze na wsi..

Natura powinna sama decydować jakie gatunki i ile ma ich być. Człowiekowi nic do tego.

Zabrakło wróbli i nie miało co jeść szarańczy. Rok po wytępieniu wróbli pojawiła się szarańcza, która niszczyła plony przez kilka lat. Przez te kilka lat panowała klęska głodu która zabiła blisko 30mln ludzi.

I tak właśnie działa natura 😉

Człowiekowi zawsze wydaje się że jest mądrzejszy a ona pokazuje jak bardzo się myli i tak od wieków.

Zgadzam się, że coś ich mało ostatnio... Jakiś czas temu zrobiłam karmnik dla ptaków i byłam pewna, że będą tam przebywać głównie wróble. A tu zdziwienie, wróbelków jest bardzo, bardzo mało. Sikorek jest pełno, a wróble raz na jakiś czas- jak masz szczęście to zobaczysz.

U mnie to samo, sikorek więcej niż wróbli. A jedna to jest upierdliwa na maksa. Zamieszkała na strychu. Jak ją wygonię to za chwilę wraca a ja nie wiem którędy.

Gratuluję!!!

Twój post został zakwalifikowany i opublikowany w dzisiejszym wydaniu @codziennik (nowej inicjatywy wspierającej polską społeczność). Dodatkowo Twój post weźmie również udział w cotygodniowym niedzielnym konkursie.

Pozdrawiam
@baro89

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63493.34
ETH 2578.53
USDT 1.00
SBD 2.79