You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Zapytaj niedźwiedzia]- zakaz handlu

in #polish6 years ago

Nie mam pojęcia o życiu? Skoro nie marudzę i nie narzekam jak Ty to chyba mam większe. Wymieniłeś tu masę argumentów, w tym bzdurne jak szok po zmianie miejsca zamieszkania u dzieci. Ten szok trwa tydzień. Później fascynacja nowym miejscem. Sam w wieku 14 lat musiałem opuścić rodzinę i przyjaciół. Tylko czego mają dowieść te argumenty? Tego, że dwie wolne niedziele w miesiącu rozwiążą te problemy? Dwie niedziele i znika problem chciwych pracodawców, bezrobocia, wyzysku, biedy, kredytów i dzieci? Chyba Cie poniosło. Wróć do tematu bo odpłynąłeś. Na tym kończę dyskusję. Nie dyskutuję z ludźmi, którzy bezpodstawnie obrażają moją rodzinę. Mam w rodzinie osoby które zatrudniają obywateli Ukrainy i zapewniam nie są "polakami cebulakami" ani "chciwymi hienami bez poczucia przyzwoitości" jak ich określiłeś.

Sort:  

po pierwsze nie napisałem że wszyscy pracodawcy którzy zatrudniają Ukraińców to cebulacy tylko że wśród takich jest najwięcej wolnych miejsc pracy o których wspominałeś wcześniej więc nie umiesz czytać ze zrozumieniem albo najwyraźniej sam się czujesz w ten sposób :P

po drugie skoro sie tak emocjonujesz to może rzeczywiście lepiej nie poruszajmy tematu nie szukam zwady:P

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68523.63
ETH 3260.51
USDT 1.00
SBD 2.66