You are viewing a single comment's thread from:

RE: STEEM ADVENT CALENDAR 2019 - DAY 10

in #polish5 years ago

Dostałem kiedyś mały gliniany domek odmalowany świątecznie w czerwone barwy. Do tego domku można było wstawić świeczkę. W ciemności z okien bił blask. Tylko po co takie coś ponad 20 letniemu facetowi? Wtedy był to dla mnie najgłupszy prezent na świecie. W dodatku miałem wrażenie, że kupiony na szybko, na odwal się. Długo stał na regale i zbierał kurz. Pewnej Wigilii siostry stwierdziły, że wszystkie pokoje mają być wystrojone świątecznie ( lampki, bombki, choinkowe gałązki). O ile sam chętnie w ich pokojach rozwiesiłem lampki o tyle w swoim pokoju nie chciałem tego "cyrku" Długo toczyłem z nimi dyskusję na argumenty aż w końcu mój wzrok utkwił na zakurzonym domku z gliny. Wyjąłem, go zdmuchnąłem kurz i wpakowałem do niego świeczkę. Oświadczyłem, że to mój stroik świąteczny. Od tamtego roku przed świętami przychodzą sprawdzić czy mam swój stroik a ja od kilku lat wyciągam ten domek i zapalam w nim świeczkę żeby mieć spokój. Jednak się przydaje ...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54523.93
ETH 2291.82
USDT 1.00
SBD 2.35