Sprostasz wyczynowi?

in #polish7 years ago

Aktualnie na mirko (wykop.pl) rozkręcamy zabawę w której to zainteresowani użytkownicy mirkobloga mogą wybrać w ciemno jedno z 11 zadań. Zadania są raczej trudne i każde z nich zostało wcześniej przetestowane przez harcerzy a więc się da.
Jeśli chodzi o zużycie czasu to większość nie wymaga od ciebie ciągłej aktywności. Są jednak i takie które wymagają od Ciebie pełnego zaangażowania w ciągu 2 dni.
Możesz też w Ciemno założyć się że sprostasz zadaniu przelewając na odpowiedni adres BTC ( te podam jak tylko kolega który będzie pilnował pieniądze upewni się że wszystko jest ok) dosłownie 5zł. Zebrana kwota zostanie rozdzielona między tych co zadania zrobią.

oficjalnie organizujemy się tu:
https://www.wykop.pl/tag/mirkowycznyn/
ale będę przyklejać ogłoszenia i tutaj. w tagu wyczynb

Pytanie do was czy chcecie też brać udział?

Sort:  

Fajny pomysł na aktywizowanie polskiej społeczności Steemit. Ale jestem za tym by całkowicie to rozdzielić od wykopu. Zrób mini edycję tylko dla nas. A reklamy najwyżej zrobimy na wykop. To tutaj mają ludzie wchodzić a nie do Białka. ;)

Cała zabawa może odbywać się równolegle na wielu portalach jest to wspierane, o to się nie martw.
Będziecie bawić się wspólnie i przy okazji ludzie z dwoma kontami będą mieć okazję wypromowania steem na wykopie. Aktualnie czekamy tylko aż się koledze portfel ustawi i da adres btc puli

Nie lubię wchodzić na wykop i tam nie wejdę, a w tym poście nic nie wyjaśniłeś :(

w skrócie otrzymasz "grube" zadanie do wykonania. Ten wpis to trochę taki trailer oficjalnego ogłoszenia.
nie musisz wchodzić na mirko... wszystko skopiuje tu.

Co to znaczy "grube"? Rozebrać się na rynku Wrocławia?

na przykład xD

raczej coś wymagającego o wiele większego rozgarnięcia. Chciałbym dać przykład ale nic bez spoilowania nie przychodzi mi do głowy

Przemogłem się i kliknąłem w linka. Zobaczyłem:

Zmarnowałeś 20 sekund mojego cennego życia :)
A ja się dalej nic nie dowiedziałem...

Białek!!!!!!!!!!!
https://www.wykop.pl/wpis/24724457/mirkowycznyn-male-ogloszenie-jestesmy-juz-po-alfa-/
https://www.wykop.pl/wpis/24741139/czesc-pisze-w-imieniu-uzyszkodnika-wytrzzeszcz-kol/

Dlaczego na wykopie nawet tak proste rzeczy jak przeglądanie tagów z ulicy nie działa, miały być te 2 linki.
Jak nadal nie rozumiesz proszę pytaj konkretnie :/

Nie chce mi się czytać posta o poście, że będzie rozpoczęte coś, co gdzieś indziej jest rozpoczęte. Będą jakieś fakty, to je nam daj :)

no i będą fakty, dużo wiecej tam nie jest napisane tylko w inne słowa. Jak dobrze pójdzie jutro będzie ogłoszenie w tagu wyczyn

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62904.22
ETH 2571.38
USDT 1.00
SBD 2.76