Wspomnienia z Bieszczad!!! 1 dzień jedna fotografia.

in #polish6 years ago

Po krótkiej przerwie jaką zrobiłem sobie parę tygodni temu, wracam do pisania, nie chcę od razu pisać rozległych tekstów więc wpadłem na pomysł by codziennie wrzucać po jednym zdjęciu z mojego wyjazdu który był w Sierpniu. Będzie to idealna okazja by się znowu wciągnąć w Steemita. Zdjęcie na dziś to?

21.JPG

Góry zrobione na dość dużej wysokość będąc na szlaku Połoniny Wetlińskiej. Jak dobrze pamiętam to zdjęcie zostało zrobione na dużo minut przed tym jak dotarliśmy do Chatki Puchatka. Trochę jest blade ale wydaje mi że to powodu odległości i użytego zooma. Ale z moich wspomnień tak właśnie wyglądały daleko położone krajobrazy.
Jeśli spodobało ci się zdjęcie kliknij w poniższy baner z reklamą. Widzimy się jutro z kolejnym zdjęciem.


Sponsored ( Powered by dclick )

dclick-imagead

Sort:  

Fajny widoczek, miło widzieć po przerwie. Dcliked

Cześć Sajkus, mam nadzieję że następne zdjęcia nie zawiodą.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by wrestlingworld from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Tez bym se pojechał w Bieszczady :)

Posted using Partiko Android

Jak wrzucałem zdjęcie to mi się przypomniały te wszystkie ostre zakręty które się mija co kila metrów.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62948.49
ETH 2583.15
USDT 1.00
SBD 2.74