Postanowienia Noworoczne 2019 odnośnie Steemit!!!

in #polish6 years ago

Witam wszystkich tu zgromadzonych, mamy nowy rok i trzeba podjąć jakieś decyzje odnośnie mojej przyszłości na Steemit.

Pierwszą rzeczą jest aktywność jeśli będę miał dużo czasu to, będę wrzucał posty różnotematyczne, dokończę 3 część mojego poradnika o wrestlingu i często pojawiać będą gameplay'e z różnych gier. Wszystko postaram się z balansować tak by wszystkiego było po trochu. Na razie wrzucam codziennie, ale może znowu się przesiądę na co 2 dniowy cykl publikowania postów.

Następną sprawą jest zwiększenie komunikatywności, którą zaniedbuję i jestem tego świadom, samo odpisywanie w komentarzach pod moimi postami nie wystarczy, muszę zacząć częściej komentować posty innych użytkowników. Muszę również częściej kontrolować moich obserwujących i nie zaniedbywać tego, bo zdarza się tak że w obserwowanych mam osoby które się długo nie logowały do Steemita.

Jak widzicie moje postanowienia tyczą się lepszej organizacji, możliwe że postawie na większą estetykę treści pisanych by znajdowały się w postach różne odnośniki np: do strony internetowej którą planuję zrobić w tym roku, może jakieś social media się pojawią. Kto wie co wymyślę.

Chciał bym spróbować w tym roku pisać po angielsku, będę musiał przypomnieć sobie wiele rzeczy ponieważ
ostatnio porządne lekcje angielskiego w szkole miałem dość dawno w 2013 roku. Dużo pozapominałem jeśli chodzi o układanie zdań. Jedynie sówka się pamięta, choć też przydało by się je powtórzyć.

Dużo zmian planuje również w swoim życiu prywatnym, głównie będą dotyczyć uporządkowania sobie dnia tak bym mógł zrobić jak najwięcej, często się łapie jak oglądam w internecie rzeczy które do niczego nie są mi potrzebne przez co uciekają mi dodatkowe minuty. Zmienić trzeba jeszcze więcej rzeczy, głupich nawyków, ale resztę zostawię dla siebie.

Mam nadzieję że wy też pragniecie coś zmienić, ale czy starczy nam wytrwałości?

Sort:  

Samodyscyplina jest kluczem. Ciężko ją po prostu czasami utrzymać.

Trafnie napisane, a co do utrzymania samodyscypliny to pozostaje chyba nam ciagle nad sobą pracować i nie poddawać się, kluczem mogą być tu po prosu dobre nawyki i codzienne wypracowywanie ich. Sama jeszcze mam tyle do zrobienia a organizacja leży.

Najlepszym sposobem jest uporządkowanie, jeśli się coś robi dzień w dzień bez opierdzielania to widać rezultaty. I nie ważne czy to steemit, czy inne zajęcie.

Oczywiście, że starczy! Wystarczy chcieć :D

Może się uda wszystko zrealizować w tym roku.

Powtórzę jeszcze raz, jeśli będziesz chciał to zrealizujesz wszystko i już :)

Dokładnie jak piszesz trzeba dbać o wiele rzeczy bo samo nie przyjdzie. Ale za to efekty będą zadowalające :)

Jak se pościelisz tak się wyśpisz czy jakoś tak :)

W tym roku się raczej nie wyśpię :) Bo mam zamiar wcześniej wstawać o godzinę.

Tez mam problem z marnotrawieniem wolnego czasu, a teraz nie mam go za wiele wiec tym bardziej wypadałoby się nauczyć lepiej pozyskiwać każda minutę. Powodzenia dla Ciebie!

Bardzo Dziękuje!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57889.68
ETH 2457.18
USDT 1.00
SBD 2.40