Moje sny nr 24. (Dzień jutrzejszy) + wczorajsza sytuacja.

in #polish6 years ago (edited)

Witam. Dzisiaj nie będzie żadnych większych rewelacji odnośnie snu, ale chcę się z wami podzielić jeszcze jedną rzeczą ale o tym pod koniec posta.



Wczoraj miałem sen który z obrazował mi prawie cały dzień Piątkowy. Na początku miałem pójść w jedno miejsce i odebrać dokumenty i tak się też we śnie stało. Potem planowałem je odwieść do Lublina, to zdarzenie też było, tylko końcówka była bardziej luźniejsza niż planowałem, nie miałem robić nic specjalnego, ale w wieczornej scenerii snu był rozpalony grill i smażyły się kiełbaski.

Sen był taki sobie, krótki i mało atrakcyjny ale miałem wspomnieć o pewnym wczorajszym zdarzeniu. Wczoraj w o godzinie około 17.30 zasnąłem w bardzo dziwny sposób nawet tego nie poczułem, oglądałem filmik o programowaniu w pozycji w pół leżącej. Najciekawsze jest to że nic nie pamiętam co mi się śniło, a nie czułem że mi się spać chce jakbym stracił kontakt z rzeczywistością na chwile, a często czuje że usypiam, teraz tak nie było. Jak się obudziłem to nie wiedziałem nawet jaki jest dzień, czy to noc, czy już ranek, gdy się obudziłem to czułem jakbym się w czasie zatrzymał, taka dezorientacja, może zemdlałem na leżąco. Ciekawe.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97