Moje sny nr 18. (słodycze i choroba).

in #polish6 years ago

Witam!!! dzisiejszy sen chyba sobie za dużo pozwolił. Co takiego zrobił? Przeczytajcie interpretację.

W dzisiejszym śnie nie było mi dane opuścić miejsce zamieszkania. Byłem chory i słaby by się szybko przemieszczać.
Cała akcja działa się na moim podwórku i w domu odwiedzały mnie przeróżne osoby z przeszłości i teraźniejszości. Dzisiaj piszę ogólnikowo ponieważ ciężko mi sobie przypomnieć drobne szczegóły.

Pamiętam że przekładało się to na pewne cykle. Kiedy słabłem brałem tabletki wtedy zazwyczaj ktoś przychodził, raz kolega, raz ktoś starszy z mojego środowiska. A nawet pojawiła się staruszka, nie była zbyt rozmowna ale się pojawiła i siedziała na zewnątrz. Za każde wzięcie tabletek dostawałem jakieś słodycze w dużych ilościach. Pojawiały się w domu w konkretnym miejscu i było ich coraz więcej. Zjadłem trochę czekolady z tego co pamiętam, smak był wyrazisty jak mleczna czekolada z Wedla. Po słodyczach czułem się jeszcze lepiej niż po tabletkach. Więc zacząłem na siłę brać tabletki by się pojawiało więcej osób i słodyczy które zostały by na potem. Ostatecznie sen się skończył na podwórku w raz z grupką osób coś kombinowaliśmy koło studni. A potem się obudziłem.

Krótka interpretacja:


Chyba mój sen/mózg (bo sny się dzieją w mózgu) próbował mnie zmusić do tego bym zaczął jeść słodycze. Walczyłem z tym długo a teraz w taki sposób chce mnie przekupić. Oj nieładnie. A pojawiający się ludzie to też była zachęta bym nie siedział sam na swoim terytorium bym nie doznał z nudzenia, to też była jakaś forma przekupstwa. Co ciekawe nie było mojej rodziny w domu tylko sam chory musiałem siedzieć i jadłem niedobre pierogi pod koniec snu. Chyba dlatego były niedobre bo nie jadłem słodyczy wystarczająco dużo, a one rządziły w śnie tym miejscem, a tabletki były głównym sprawcą wszystkiego bo to one powodowały że się pojawiały słodycze i znajomi. Może te tabletki to oznaka bym nie brał narkotyków które powodują halucynacje. Albo odwrotnie bym je spróbował czego nie zrobię bo to nie jest mi potrzebne do życia.


Sort:  

Ty to masz te sny sam myślałem by opisać jakiś jeden co miałem ostatnio ale przy Twoich moje sny to pikusie:D Mózg potrafi kusić nawet w snach byle by wrócić do słodyczy ;)

Ponoć jedzenie śni się najczęściej gdy jest się głodnym w nocy.

No nie wiem, jadłem pizzę samoróbkę przed senem, była syta.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63330.55
ETH 2645.93
USDT 1.00
SBD 2.82