Konkurs PL-Blog od Rozku. Odpowiedzi na pytania.

in #polish6 years ago

Jako że czasem zdarzya mi się wziąć udział w konkursach, więc i tego konkursu nie zamierzam pominąć. Wręcz przeciwnie ciekawi mnie jakie odpowiedzi udzielę. Jeszcze wczoraj nie widziałem tych pytań postanowiłem że zobaczę je dopiero podczas pisania żeby było ciekawiej. Już teraz możecie zobaczyć jak odpowiedziałem.


-Utwór mojego życia to.. Toxicity od System of a down.

-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to.. szynka, ser żółty i keczup.

-Podróżowanie to dla mnie.. eksploracja każdego zakątka by nic co dobre mnie nie ominęło.

-Film, z którego nigdy nie wyrosnę.. Predator

-Gdy mi smutno, to.. zdarzy mi się uronić łzy i słucham ulubione piosenki lub zabawne filmiki które zawsze potrafią pocieszyć.

-Książka, która zmieniła moje życie to.. Nie czytam książek, wolę czytać posty są krótsze i bardziej treściwe i zrozumiałe.

-Mam ciarki, gdy.. oglądam, bądź słucham filmy związane z ASMR. Polecam kanał Pelagea ASMR

-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez.. dobrej pogody na zewnątrz, bez deszczu i burz rzecz jasna.

-Mój dom marzeń to.. mój dom, tylko basenu jeszcze brakuje.

-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem.. nie jest już moim przyjacielem. Sorry że tak prymitywnie, to była moja pierwsza myśl.

-Mój szacunek wzbudza.. wierność, bycie pomocnym, oraz rozwój technologiczny wykorzystywany przez ludzi w dobry sposób.

-Góry są dla mnie.. jedną wielką nie wiadomą, dopiero się tam wybieram w tym miesiącu. Bieszczady!!! Przybywam!!!

-Marzenie, które jeszcze przede mną, to.. stworzenie gry idealnej, samemu, lub w kilka osób, które zamieniały by wszystkie moje pomysły w prawdziwe arcydzieło.

-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak.. podciąganie się mojego psa na mojej wyciągniętej ręce. Co ciekawe chciał wspiąć się w powietrzu na moją rękę tylnymi łapami. Tak Durban o tobie mowa, dziwne pomysły ma mój pies. O jeżdżeniu w taczce nie wspomnę.

WIN_20160525_140405.JPG

-Najprzyjemniejszy zapach to.. zapach kawy, nie lubię pić kawy. Ale zapach lubię.

-Chciałbym aby ze świata zniknęło.. a raczej zniknęli źli ludzie i podatki. Kiedyś ich nie było i się lepiej żyło.

-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to.. dzień w którym poznałem wrestling, moją na większą pasję.

Nigdy nie czułem się dobrze w pisaniu zakończeń, dlatego się już żegnam i życzę miłego dnia. Powodzenia w konkursie!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65359.95
ETH 3492.90
USDT 1.00
SBD 2.51