Dziękuje za 200 followersów.

in #polish6 years ago

Cztery miesiące temu oglądałem filmik Carrionera na YouTube w którym mówił co to jest Steemit i Dtube. Pomyślałem sobie co mi szkodzi założę tutaj konto. Było to przed świętami Bożego Narodzenia, teraz już jest po świętach wielkanocnych a ja nadal tutaj jestem i nie zrezygnowałem. Na Steemit zatrzymała mnie aktywność kilku użytkowników pod moimi postami więc postanowiłem że zostanę, było mi bardzo miło i tak mijają kolejne dni a obecnie piszę o moich snach, snach które mam obecnie i te z przeszłości też się pojawią ponieważ mam notatki z tych snów, a niektóre odświeżałem z pamięci bo były tak pamiętne że ich nie zapomniałem i poświęciłem wieczór by wszystko spisać w jedno miejsce. Jeszcze raz dziękuję tym wszystkim osobom które nadal są oraz tym którzy ze Steemit zrezygnowali. Thank You.

Sort:  

Congratulations @wrestlingworld on reaching 202 followers in only 121 days!

I wish you continued success!

Remember high quality articles are the key to continued success and getting even more followers!

@Introbot is hosted and managed with donations from @byColeman to help make your journey on Steemit truly rewarding

I have followed and upvoted you.

Dzięki, teraz czekam do 250.

A ja dziękuje za 100 followersów :)
Pozdro !

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65733.39
ETH 3506.40
USDT 1.00
SBD 2.51