You are viewing a single comment's thread from:

RE: EtherDelta - Zdecentralizowana giełda Ethereum

in #polish6 years ago

czy dobrze rozumiem żeby zdeponować swoje tokeny na giełdzie potrzebuję eth i tyle?? mam z tym problem i nie wiem gdzie błąd robię

Sort:  

Możliwe, że token się źle wygenerował (kody na stronie ETH są czasem o kant zadka rozbić). Ogólnie przelej całość tokenów na MyEtherWallet, można go podpiąć pod Etherdelta (mając klucz).

Oczywiście upewnij się, że podałeś poprawny adres kontraktu, ew. jaki błąd wyskakuje (może masz za mały gas limit ustawiony)

Dziękuje za odpowiedz mam metamask sparowane i jak klikam na depozyt tokenów gas price 250000 gas limit 4

jaki powinien być ten gas ustawiony ?

Gas to takie fee; im wyższy tym więcej zapłacisz, ale tym szybciej kontrakt zostanie wykonany. Nie wiem ile :D Możesz dać 6 czy 8; może ruszy

to już sprawdziłem też nie idzie ..... przelałem tez token na inny adres i zniego probowałem to samo ...

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57455.91
ETH 2919.98
USDT 1.00
SBD 3.58