You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moja adopcja wilka czyli o wilku mowa

in #polish7 years ago

Polscy myśliwi polować na wilki wyjeżdżają na Słowację. Po kampanii ekologicznej udało się na Słowacji wywalczyć zakaz polować w strefie przygranicznej i na terenach Natura 2000. Na podstawie historii Shauna Ellisa powsta film "The Wolfman" 2006, wart obejrzena ponieważ przedstawia również krytyczne opinie biologów na temat jego eksperymentu. Bardziej wartościowe dla biologów są materiały pochodzące z badań Wernera Freunda, konsuntalta UE w dziedzinie wilków. On również żył z wilkami na co dzień w stadzie, stworzył im rezerwat i prowadził prace badawcze blisko 30 lat, niestety odszedł w 2014r.

Sort:  

Słyszałam też o Ukrainie. Przygotowując post znalazłam ogłoszenia polskiej firmy polowań na dzikie zwierzęta, które są u nas pod ochroną. Wyjazdy przez tę firmę organizowane są do Rosji. Dzięki za uzupełnienie o Słowacji.
Film wadziłam. Shaun Ellis to bardzo kontrowersyjna postać. Często nazywany jest wręcz wariatem. Post dotyczył wilków, więc nie rozpisywałam się o nim. Korzystałam z jego wiedzy i doświadczeń.
Wernera Freunda nie kojarzę. Koniecznie muszę zapoznać się z jego opracowaniami. Dzięki za info i komentarz. Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60611.05
ETH 2703.38
USDT 1.00
SBD 2.45