You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kuratorstwo w Steem

in #polish6 years ago

Nie rozpatruję pisanych tu tekstów jako zarobkowe. Mam inne źródło utrzymania. Cokolwiek tu zarobie i tak przepuszczę na zwierzaki. Bardzo jednak cieszy mnie liczba wyświetleń moich postów dotyczących wolontariatu i zwierzaków ponieważ pisanie tu traktuję jako swoistą misję niesienia w świat idei z tymi tematami powiązanych. Reasumując jedno wyświetlenie "wieloryba" ma dla mnie mniejszą wartość niż 10 wyświetleń zwykłych użytkowników. Rozumiem osoby, które traktują ten portal zarobkowo. W ich przypadku powyższy przykład zapewne działa w drugą stronę z racji pożądania przez nich innej "wartości nagradzającej" tekstów, które publikują.

Kuratorzy wykonują kawał dobrej roboty, który podnosi jakość tego portalu. Polać im wódki! :)

Sort:  

Gdzie widać ilość wyświetleń postu? Wcześniej faktycznie mi się to wyświetlało, ale od jakiegoś czasu w swoich i we wpisach innych osób nie widzę takich statystyk odnośnie ilości wyświetleń. Dziwne bo wcześniej to było.

Patrzyłem na to oczko z ilością wyświetleń. Teraz patrzę na ilość upvotów i ilu przybywa obserwatorów. Przeliczam to na puszki z karmą lub darowizny czasu lub karmy dla schronisk i fundacji - zakładam, że jeżeli obserwuje mnie 100 osób to 10% z nich pod wpływem moich postów takowych darowizn dokonuje i podaje dalej wśród swoich znajomych ideę pomagania. Dla mnie to mega zysk z tej platformy.

Tylko właśnie chodzi o to, że ja tego oczka z ilością wyświetleń od jakiegoś czasu nie widzę, nie wiem czy to tylko u mnie? Co do idei pomagania to masz rację, że to tak działa, jak widzisz, że inni pomagają to też chcesz w jakimś stopniu, nawet bardzo małym też wziąć w tym udział.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59991.95
ETH 2664.96
USDT 1.00
SBD 2.45