Projekt @moonwind chwila refleksji

in #polish6 years ago (edited)

Główna myśl, którą chciałem przekazać to żeby iść... Zrobić krok każdego dnia. Iść niezależnie od tego co mówią ludzie dookoła a najlepiej znaleźć tych, którzy mówią - idź.

Te słowa Jacka Walkiewicza usłyszałem kiedyś oglądając w sieci materiał z jego udziałem. Przypomniałem je sobie kiedy zdecydowałem się pozostać na platformie Steemit. Te słowa pomogły mi "uporządkować" oczekiwania jakie miałem wobec siebie i tego co robię na tej platformie. Pisać w sposób jaki lubię i rzeczach, o których chciałbym pisać. Pisać o rzeczach, które mnie zainteresowały, o których prawie nic nie wiem, ponieważ wtedy szukam o nich informacji - dowiaduję się czegoś nowego, uczę się czegoś nowego, rozwijam się. To jest to, co najbardziej sobie cenię jako wartość Steemit.

Obserwując życie platformy dostrzegłem ludzi, którzy realizując na niej swoje projekty bezgłośnie mówią "idź". To oni zainspirowali mnie i postanowiłem tak jak oni spróbować własnego, małego projektu. Projektu żyjącego w ekosystemie polskiej społeczności Steemit. Tak narodził się pomysł utworzenia drugiego konta, które w założeniach ma:

  • Wspierać swoim głosem polskich autorów.

  • Prowadzić resteem treści związanych z rozwojem polskiej społeczności na Steemit.

  • Gromadzić Stemm Power w celu zwiększenia wartości głosu a tym samym atrakcyjniejszego nagradzania polskich autorów.

2018-10-30 16:05:24 wystartował projekt @moonwind (księżycowy wiatr) - konto wspierające polską społeczność na Steemit.

Minęły dwa tygodnie - 14 dni działania konta i zrobiłem sobie małe podsumowanie tego co udało mi się zrealizować z moich planów.

  • Staram się na bieżąco poszukiwać na Steemit nowych treści polskich autorów i głosowanie na nie.

  • Resteem treści związanych z polską społecznością jest możliwy - takie publikacje pojawiają się co kilka dni.

  • Steem Power na chwilę obecną to 15 STEEM oddelegowane przez Steemit i 10.592 STEEM pozyskane z kuracji, publikowanych tekstów oraz dotacji zamienionych na Steem Power a pochodzących z mojego konta macierzystego.

    Najbliższe plany to wyrównanie Steem Power - ilości posiadanego STEEM 10.592 do ilości 15 STEEM takiej jak wysokość delegacji Steemit.

    Jestem zadowolony z tego co udało mi się przez te 14 dni osiągnąć i będę kontynuował realizację tego projektu. Traktuję to jako praktyczną możliwość pozyskania wiedzy jak zaczynając od zera, prowadzić małymi kroczkami własny projekt i rozwijać się wraz z nim.

    Teraz kilka słów do tych, którzy chcieliby spróbować sił z własnym pomysłem ale się wahają... Przestańcie się wahać. Zróbcie pierwszy krok... a potem następne.

    Myślę, że każdy może znaleźć swój styl funkcjonowania na tej platformie. Mój to zabawa procesem.

    Dochód z tego tekstu zamierzam przeznaczyć na zakup Steem Power dla konta @moonwind.

Sort:  

To najważniejsze, żeby iść do przodu i rozwijać swoje pomysły, projekty. Nie ma co się oglądać do tyłu. I najważniejsze, żeby pozostać sobą. Powodzenia w projekcie.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62763.51
ETH 2579.20
USDT 1.00
SBD 2.72