Mój mały projekt "Idę w Steem Power"... Daję sobie rok na jego realizacjęsteemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago (edited)
Miałem dwa tygodnie przerwy w pisaniu na Steemit. Dwa tygodnie by przemyśleć co pisanie tutaj wnosi do mojego życia. Po powrocie na platformę poczułem się jak w strefie wojny :) . Ludzie różnią się zdaniami w wielu kwestiach dotyczących stanu obecnego i przyszłości Steemit. Te różnice zdań, podobnie jak różne cele jakie stawiają sobie do realizacji i osiągnięcia użytkownicy tej platformy, powodują co rusz sytuacje konfliktowe. Myślę, że zgodzicie się ze mną, że polskie środowisko na Steemit jest podzielone i skłócone. Wyrazy wzajemnej antypatii pojawiają się w komentarzach do postów i na czatach powiązanych z platformą, tych otwartych i tych zamkniętych. Doświadczyłem tego a ponieważ staram się mocno przestrzegać w życiu pewnych zasad - jedną z nich jest nie ocenianie ludzi, postanowiłem wycofać się w głąb własnej wizji swojego miejsca w tym ekosystemie i zająć się własnym, małym projektem.

Na dzień dzisiejszy wybrałem drogę wsparcia nowych członków społeczności. Chcę zbudować silne mocowo konto macierzyste by móc oddelegować cześć Steem Power do drugiego konta, które będę chciał wykorzystać do wspierania kont nowych twórców. Chciałbym by mieli szansę i zachętę do tego by pisać i nie rezygnować z aktywności na platformie pomimo początkowych trudności z pozyskaniem czytelników.

Dlaczego ta droga a nie kasa z postów?

Powód jest bardzo osobisty. Dla mnie pisanie i czytanie publikowanych tu przez ludzi tekstów to ciągły rozwój. Dowiaduję się nowych rzeczy, uczę się nowych rzeczy, dzięki czyimś doświadczeniom mogę popełniać mniej błędów w różnych życiowych sytuacjach. Widzę, że się rozwijam wewnętrznie a inspirację do tego czerpię min. z tego miejsca. Ma to dla mnie dużo większą wartość niż tych kilka $. Mogę również promować wolontariat i namawiać czytelników do wspierania organizacji prozwierzęcych w nowych zasięgach. Docierać do nowych ludzi i być może pozyskiwać ich przychylność dla projektów wspierania zwierzaków.

Treści jakie będę publikował na koncie macierzystym w 70% chce wykorzystać do pozyskiwania tylko Steem Power. Pozostałe 30 % tekstów będę ustawiał 50/50 aby pozyskać fundusze na regularne, drobne dotacje dla botów, które wspierają polską społeczność. Jeżeli cena Steem wzrośnie ponad 1$ to wrócę do 50/50 i zarobione środki również zamienię na Steem Power. Czy to dobra droga? Nie wiem... Zbyt mało jeszcze wiem o tej platformie i zarządzaniu jej ekonomią, ciągle się uczę, jeszcze pewnie wiele błędów przede mną.

Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku.

Ja już go zrobiłem. Zarejestrowałem drugie konto, czekam na aktywację i gromadzę już materiały jakie chciałby na nim publikować - głównie moje zdjęcia choć pojawią się tam również co jakiś czas bardziej rozbudowane teksty. Na chwilę obecną drugie konto będzie zbierało jedynie Steem Power na potrzeby wspierania nowych autorów i rozdawało upvoty za ich wartościową twórczość.

Nie wiem co przyniesie przyszłość. Może kiedyś zdecyduję się na zmonetyzowanie kont. Na dzień dzisiejszy liczy się tylko droga w Steem Power i próba zrealizowania tego małego projektu, który sobie wymyśliłem. Daję sobie rok na realizację tego pomysłu.

Liczę na to, że próba zmierzenia się z tym małym projektem, dla mnie wolnym w swojej idei od presji finansowej, pozwoli mi bawić się samym procesem i będzie kolejnym, cennym, życiowym doświadczeniem.

Na koniec kilka słów do ludzi, którzy bezinteresownie wsparli mnie kiedy zaczynałem pisać na tej platformie i wpierają do dziś.

Dziękuję Wam :)

Potraktuję tę pomoc jako kredyt zaufania. Postaram się spłacić ten dług i podać dalej innym to co Wy zrobiliście dla mnie.

Pozdrawiam serdecznie !

Foto - Pixabay

Sort:  

Choć kont mam od roku ...
to postanowiłem tu wrócić dość niedawno i regularnie pisać .
Cel jest przetestowanie serwisu .
Ale też pewna fascynacje krypto walutą ...
Steem Power postanawiam dokupywać ...
za małe kwoty regularnie ...
Pozdrawiam

Powodzenia, choć do końca nie rozumiem, czemu tak, a nie inaczej, ale to może wyjdzie w praniu ;)

Dziękuję :) Taka formę wybrałem po dłuższym zastanowieniu. Konto macierzyste dalej wykorzystywał będę do swoich publikacji i wspierani użytkowników, których już obserwuję i interesuje mnie tematyka o której piszą. Drugie konto przeznaczę na wspieranie nowych twórców. Nie mam wiedzy programistycznej aby próbować ogarnąć ten pomysł botem, stąd pomysł pracy manualnej na dwa konta.

Muszę przyznać, że to ciekawy i mądry pomysł.
Jeśli tylko uda Ci się wytrwać w konsekwentnym jego realizowaniu, to cały Twój trud może przemienić się w błogosławioną symbiozę.
Z jednej strony początkujący użytkownicy zyskają w Twojej osobie cenne wsparcie, a z drugiej Ty sam zyskasz z czasem skupioną wokół Ciebie grupę Steemian, co jest zdecydowanie cenniejsze od wszelkich botów!
Bardzo podoba mi się Twoja inicjatywa i pragnę wyrazić moją aprobatę i wyrazy głębokiego szacunku dla takich przedsięwzięć jak Twoje.
Ba, tutaj trzeba już zacząć Twoje działanie rozpatrywać w kategoriach mecenatu.
Mecenas @wolontariusz ! ;)
Kłaniam się zatem nisko, pozdrawiam i gorąco dopinguję.

Dziękuję. Czas pokaże czy to dobry i możliwy do zrealizowania pomysł. :)

Myślę, że mecenat do domena wielu ukrywających się na tej platformie ludzi.

Jeżeli uda mi się działać podobnie to uznam to za sukces tego projektu.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63651.41
ETH 2679.55
USDT 1.00
SBD 2.80