Mój ekspert @julialu.handmade

in #polish6 years ago

Mój ekspert @julialu.handmade

g1.jpg


https://steemit.com/polish/@julialu.handmade/pora-sie-przedstawic-czyli-moja-krotka-historia-it-s-time-to-introduce-myslef-my-little-story-eng-below


To mój ekspert w temacie ceramiki - gliny, procesu wypalania oraz wzornictwa wykonywanej przez nią i zdobionej własnoręcznie ceramiki.

Dlaczego jest moim ekspertem?

  • Opisuje krok po kroku proces tworzenia wykonywanych przez siebie prac.

  • Prostym, zrozumiałym nawet dla takiego laika jak ja, językiem dzieli się swoją wiedzą na temat materiałów, z których tworzy np. gliny.

  • Swoje prace pokazuje w sposób przejrzysty, umożliwiający zapoznanie się z detalami wzornictwa.

  • Tworzy ciekawe, proste formy wręcz zachęcając tym do własnych prób w temacie ceramiki.

  • Łączy techniki artystyczne - np. ceramikę z malarstwem uzyskując dzięki temu niepowtarzalny i wyjątkowy charakter swoich prac.

  • Ma szersze spektrum zainteresowań np. projektowanie i dzieląc się swoimi zainteresowaniami z czytelnikami działa inspirująco, poszerzając ich artystyczne horyzonty.

Zapraszam do zapoznania się z jej profilem. Myślę, że podobnie jak ja znajdziecie tam wiele interesujących materiałówna temat ceramiki, malarstw i wzornictwa.

https://steemit.com/@julialu.handmade

Sort:  

@wolontariusz- baaardzo dziękuję :) ale mi się miło zrobiło kiedy po kilku dniach nie wchodzenia na Steemit zobaczyłam ten wpis :) Nawet nie wiedziałam nic o żadnym głosowaniu na eksperta!

Bardzo motywująco na mnie wpłynął Twój wpis a uwierz mi- bardzo tego dziś potrzebowałam...Dałeś mi pozytywnego kopa :)

Ja po prostu lubię Twoje artykuły :) Dla mnie to zawsze nowa wiedza podana w ciekawy sposób i w przystępnej dla mnie formie. Cieszę się, że artysta pisze o swojej pracy. Zawsze ciekawiła mnie ta tematyka. Powodzenia :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97