You are viewing a single comment's thread from:

RE: DŻEM Z CUKINII - WARTO, CZY NIE ? Konkurs "Warzywa Sezonowe"

in #polish6 years ago

hejka Stemianie, tu @mykitchenlab. MOJE KONTO ZOSTAŁO DZIŚ ZHAKOWANE , więc nie mam do niego dostępu. Jestem w procesie odzyskiwanie konta, ale nie wiem, czy przebiegnie ono pomyślnie. póki co ten haker już niezłe szkody mi wyrządził...czuję, że z tego czy innego konta zrobę post o hakerach ;-)

uważajcie na moje konto i lepiej nic nie upvotujcie, bo kto wie, może i do was ten haker się przyczepi. geeneralnie nic się nie stanie dopóki nie klikniecie w link, który moje konto niestety non stop generuje, i nie podacie hasła. sądzę więc, że komentując mój post lub ten komentarz, będziecie bezpieczni.

jeśli więc mój post się Wam podoba, będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujecie, będę czytać z tego konta wasze opinie.

a co do konta właśnie - jest to konto, które założyłam wspólnie z mężem, i już za niedługi czas pojawią się pierwsze posty. tematyka będzie podzielona - podróżniczo-fotograficzna głównie należąca do mojego męża, kulturowo-socjalno-językowa należąca do mnie. w przyszłości więc będę was zapraszać do odwiedzania naszego profilu, bo planujemy różne ciekawe materiały :)

@kurator-polski czy wiesz coś może na temat odzyskiwania konta lub możesz podrzucić dobry artykuł ? kliknęłam 'restore password', ale nie mam pewności, w jaki sposób i kiedy czeka mnie kolejny etap tego procesu.

jakakolwiek informacja pomoże, a na pewno mnie uspokoi! :) z góry dziękuję :)

Sort:  

Najlepiej wejść na steem.chat kanał polish. Jeśli dałaś odzyskaj to w teorii do 24h powinno być.

@fervi no właśnie w teorii, zobaczymy jak to będzie w praktyce, na raze nic nie ma. steem.chat masz na myśli kanał na discord, o takiej nazwie czy ten stocte steem chat? bo do niego nie mogę się zalogować, bo łączy przez steem connect, więc używa danych, które straciłam.

https://steemit.com/polish/@fervi/jak-ochronic-sie-przed-oszustami-na-steem masz tu post jak już odzyskasz konto, natomiast musisz wejsc w odzyskiwanie na steemit i wpisac klucz glowny ktorego uzywales w ostatnich 30 dniach, nie ma znaczenia ile razy zlodziej zmienil hasło.

dziękuję, już go widziałam, zrobiłam to odzyskiwanie, mineły 24 h i na razie 0 odzewu. nie jestem pewna jakie hasło straciłam - czy dobrze rozumiem, że jeśli to było master key to już wszystko stracone? @kurator-polski

Najlepiej napisz na steem.chat ktoś na bank pomoże ;)

dzięki! napiszę :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66565.59
ETH 3503.87
USDT 1.00
SBD 2.72