You are viewing a single comment's thread from:

RE: KONKURS KULINARNY - OGŁOSZENIE WYNIKÓW (18) I GŁOSOWANIE (19).

in #polish6 years ago

@grecki-bazar-ewy tu @mykitchenlab z konta męża, zagłosowałam jak zawsze, tylko z powodu przejęcia konta przez hakera moje komentarze się nie wyświetlają niestety normalnie, jak to pisze 'due to author's low rating'... zobacz na dole, kliknęłam wyświetl i jest, specjalnie zrobiłam całościowego screenshota ,żeby dobrze było widać.

miło mi za wyróżnienie. jeśli mój komentarz się liczy, to może trochę zmienić wyniki głosowania. jeśli jakkolwiek zajmę jakiekolwiek miejsce, proszę nie przesyłaj nic na moje konto do odwołania, aż sę sytuacja wyjaśni. niby jestem w kwarantannie i ni nie może mi zrobić, ale kto wie... ;-)

pozdrawiam :)

Sort:  

Już znalazłam... dobrze że się odezwałaś!

no, odzywam tu się 'zza krat' :D dzięki Ewa! :)

Jak sprawa z kontem? Masz jakieś wieści? Trzymam kciuki!

I co z kontem, hasło nie przyszło jeszcze?

niestety nie....we wtorek wieczorem kliknęłam to 'account recovery' i napisałam do supportu, na razie nikt się nie odezwał, dostałam tylko automatycznego maila...napiszę do nich drugi raz, ale nie wiem czy to coś da, jeśli np są zawaleni mailami. sądzę,że jakakolwiek będzie odpowiedź, odpiszą, to tylko kwestia czasu... nie ukrywam, że sprawdzam pocztę kilka razy dziennie! ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66565.59
ETH 3503.87
USDT 1.00
SBD 2.72